حجت‌الاسلام طباطبايي‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت برخورد دستگاه قضا با حضور نيكزاد در وزارت ارتباطات

عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم، گفت: حضور نيكزاد در وزارت ارتباطات غير قانوني است و دستگاه قضا بايد از ادامه فعاليت وي در اين وزارتخانه جلوگيري كند.

"حجت‌الاسلام سيد مصطفي طباطبايي نژاد" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ابلاغ رئيس مجلس شوراي اسلامي مبني برغيرقانوني بودن تصدي علي نيكزاد بر وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه و مصوبه مجلس، حضور نيكزاد در اين وزارتخانه غير قانوني است.

وي ادامه داد: هرفردي خلاف مصوبه مجلس عمل كند، بايد پاسخگو باشد، در نتيجه سرپرست وزارت ارتباطات نيز در استفاده غير قانوني از اين سمت بايد پاسخ بدهد.

حجت‌الاسلام طباطبايي نژاد تصريح كرد: حضور نيكزاد در وزارت ارتباطات غير قانوني است و دستگاه قضا بايد از ادامه فعاليت وي در اين وزارتخانه جلوگيري كند.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم، خاطرنشان كرد: نيكزاد بايد از سمت فعلي خود در وزارت راه بركنار شود و سپس به تخلف وي در وزارت ارتباطات رسيدگي شود.

گفتني است؛ بیش از 2 هفته از تصویب قانون لغو ادغام وزارتخانه‌ها گذشته و براساس یکی از مفاد این قانون سرپرستی نیکزاد به عنوان وزیر راه، در وزارت ارتباطات از 6 دی ماه غیرقانونی اعلام شده است و براین اساس رئیس جمهور باید هرچه سریعتر سرپرست جدید برای این وزارتخانه انتخاب کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار