وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

تا پايان دولت دهم بركنار نمي‌شوم/ فيلم حضرت خديجه(س) به زودي ساخته مي‌شود

سعي خود را براي ارئه خدمات تا آخرين روزهاي دولت رهم به كار گرفته و در حال حاضر بركناري من صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگي باشگاه خبرنگاران، سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در جمع خبرنگاران گفت: نشان درجه يك فرهنگ و هنر علاوه بر 4 نفري كه نامشان اعلام شد به محمدعلي كشاورز نيز اعطا مي شود و پيش بيني ما اعطاي اين نشان در اختتاميه جشنواره تئاتر فجر و در دهه فجر است.
وي ادامه داد: اين مراسم با حضور رييس جمهور برگزار مي شود و علاوه بر اين نشان يك نشان درجه يك دولتي ننيز به آيت الله تسخيري در مراسم هفته وحدت و كنفرانس تقريب اعطا مي شود.
حسيني اظهار داشت: حضرت خديجه(س) از شخصيت هايي است كه ابعاد مختلف شخصيتي ايشان كمتر در جامعه مطرح شده و از شخصيت هايي است كه محور وحدت قرار مي گيرد، زيرا تمامي اهل سنت و شيعه اين شخصيت بزرگوار را قبول دارند.
وزير ارشاد ادامه داد: فيلمنامه حضرت خديجه(س) توسط بنياد سينمايي فارابي آخرين مراحل نگارش را طي مي كند و به زودي ساخت آن آغاز مي شد.
وي در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر شايعاتي درخصوص بركناري حسيني از وزارتخانه خاطرنشان كرد: ما عزم خود را براي ارائه خدمات تا آخرين روزهاي دولت دهم جزم مي كنيم و در رابطه با بحث بركناري من قرار نيست هيچ اتفاقي رخ دهد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار