درخشنده:

ربادنگو به زودی می آید

رییس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال با اشاره به لغو پرواز مشاور فنی فدراسیون والیبال گفت: با بهبود شرایط آب و هوایی ربادنگو به زودی به ایران می آید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، غفار درخشنده در این بازه افزود: ربادنگو قرار بود دوشنبه به تهران بیاید اما به دلیل شرایط بد آب و هوایی در فرانکفورت تمام پروازهای این فرودگاه لغو شد. ربادنگو هم تا ساعتها در این فرودگاه منتظر بود تا شاید پرواز تهران انجام شود اما این اتفاق نیفتاد تا او هم مانند سایر مسافران در فرودگاه فرانکفورت منتظر ماند. پس از حدود 24 ساعت انتظار با تماسی که با ما داشت اظهار کرد به لوزان برگشته و در روزهای آینده به ایران خواهد آمد. ما هم از اینکه یک روز به خاطر سفر به کشورمان منتظر در فرودگاه منتظر بود، تشکر کردیم و قرار شد در روز های آینده با بررسی برنامه ها یک قرار ملاقات جدیدی تنظیم کنیم.

وی در خصوص زمان بازگشت مشاورفنی فدراسیون والیبال گفت: او هم اکنون در لوزان سوئیس است و به کارهای خود رسیدگی می کند. در اسرع وقت و زمانی که شرایط برای آمدنش به ایران فراهم شود برای او بلیط تهیه می کنیم تا او به تهران بیاید. ضمن اینکه امیدواریم شرایط او تا زمانی که ویزایش اعتبار دارد فراهم شود.

لازم به ذکر است ربادنگو مشاور بین المللی فدراسیون والیبال کشورمان که قرار بود برای بازدید از امکانات  کشورمان برای میزبانی از رقابتهای لیگ جهانی دوشنبه به تهران بیاید به علت لغو پروازهای فرانکفورت به تهران هنوز به تهران نیامده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار