اسماعیل‌نیا:

موضوع امنیت غذایی در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفت

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاكيد بر لزوم ضرورت تامین امنیت غذایی کشور گفت: موضوع امنیت غذایی کشور از 7 ماه پیش در دستور کار قرار گرفته و کارگروه ویژه امنیت غذایی این کمیسیون قرار گرفته است.

محمد اسماعیل‌نیا نماینده مردم بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جایگاه امنیت غذایی در کشور اشاره کرد و گفت:‌ موضوع امنیت غذایی مسئله مهمی بوده و تحقق آن نیازمند عزم همگانی است.

وی در ادامه افزود: تیم کشاورزی قوای مقننه و مجریه به شدت در حال پیگیری این موضوع بوده و سعی بر افزایش تامین امنیت غذایی کشور دارند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه به اقدامات هیئت مشترک این کمیسیون با وزیر  جهاد کشاورزی مجلس با محوریت امنیت غذایی اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقاي کیفیت محصولات کشاورزی و همچنین تامین بهداشت و سلامت این محصولات تولیدی نیازمند پیگیری است تا نتیجه‌گیری مطلوبی حاصل شود.

اسماعیل‌نیا با بیان اینکه در حوزه تامین امنیت غذایی کشور اقدامات مثبتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تامین امنیت غذایی کشور در دستور کارگروه تخصصی کمیسیون کشاورزی قرار گرفته که 3 وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت‌‌ها، کشاورزی و دادگستری نیز به این کارگروه کمک می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: فعالیت این کارگروه از 7 ماه پیش آغاز شده است و امیدوارم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار