8 روز مانده به جشنواره سي و يكم فيلم فجر؛

مجری مراسم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر چه کسی است؟ + تصاویر

مجری مراسم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با توجه به رویکرد مسئولان اجرایی برای بی حاشیه بودن جشنواره چه کسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر هر ساله یکی از پرشورترین بخش‌های این عرصه بزرگ به حساب می آید و به طور حتم برگزاری آن توسط یک مجری با درایت و با کفایت این شور و هیجان را دو چندان می کند البته اجرای این مراسم بزرگ نیز به دلیل حساسیت فراوان چندان کار ساده ای نیست.


بنابراین مسئولان برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر تمامی سعی خود را به کار می گیرند تا در شأن این مراسم بزرگ و هیجان‌انگیز مجری لایق و توانمند را انتخاب کنند، گمانه زنی در اين رابطه هر ساله قبل از انتخاب فرد  اصلی و معرفی آن به همگان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و هر کس مطابق دیدگاه خود و بر اساس معیارهای موجود و مدنظر مدیران حدس هایی را می زنند.


این  درحالی است که در چند سال گذشته اجرای مراسم افتتاحیه فیلم فجر برعهده رضا شهیدی فر بوده است و او در جشنواره های سی ام، بیست و هشتم، بیست و ششم مجری این برنامه شکوهمند بوده است.







در دوره بست و نهم محمدرضا حسینیان، بیست و هشتم بازیگر توانمند سینمای ایران محمدرضا فروتن و در بیست و پنجمین دوره مصطفی موسوی و در بیست و چهارمین دوره ژاله صادقیان اجرای این مراسم را عهده دار بودند.












امسال نیز در جشنواره سی و یکم و طی امروز با فردا مجری مراسم افتتاحیه مشخص خواهد شد و مجریان با سابقه صدا و سیما رویدادهای مهم از جمله محمدرضا شهیدی فر، محمدرضا حسینیان، احسان علیخانی، علی ضیاء، فرزاد حسنی، ژاله صادقیان، آزاده نامداری و حتی عادل فردوسی پور می توانند امسال اجرا کنندگان این مراسم باشند.
 
برچسب ها: مجری ، جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار