نوشاد عالمیان؛

خوب تمرین کردیم، قهرمان هم شدیم /انتقاد ها را کنار گذاشتم تا فقط تمرین کنم

چپ دست استثنایی تنیس روی میز کشورمان گفت: تیم دی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت به همین دلیل هم قهرمان نیم فصل شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوشاد عالمیان در کنفرانس مطبوعاتی تیم دی بیان کرد: لیگ امسال لیگ خوبی بود و تیم ما به همراه بازیکنانش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت به همین دلیل قهرمان نیم فصل شدیم. وقتی خوب تمرین کنی، نتیجه خوبی هم می گیری و این چیز بدیهی است.

وی در خصوص اینکه چقدر فکر می کند اگر بازی هفته اول را مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشر قرار نمی گرفتند در هفته های میانی لیگ امکان داشت نتیجه متفاوتی بگیرند گفت: من اعتقاد دارم ما چه در بازی اول چه در بازی هفته های میانی برابر پتروشیمی بندر امام ماهشهر قرار می گرفتیم پیروز می شدیم و این گفته صحیح نیست که چون بازیکنان آنها آماده نبودند ما پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: من و برادرم نیما به تنهایی باعث پیروزی نمی شویم که اگر جدا شویم و در دو تیم متفاوت قرار بگیریم وضعیت قهرمان لیگ تغییر کند من معتقدم که پیروزی نتیجه تمرینات خوب است. تیم دی تیم حرفه ای است و امیدوارم که حضور این تیم در لیگ تنیس روی میز به امسال ختم نشود.

عالمیان در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری ها که پرسیده بود چرا انتقاداتت به فدراسيون نسبت به قبل از المپیک 2012 لندن کم شده است، خاطر نشان کرد: من دیگر انتقاد نمی کنم اما این به معني اين نیست که اتفاق خاصی افتاده است فقط به این موضوع پی بردم که انتقاد کردن سودی ندارد و باید فقط تمرین کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از دعوت نشدنش در مراسم تقدیر از المپیکی های لندن گله مند است گفت: من سعی می کنم خودم را درگیر این مسائل نکنم کاری ندارم که چرا دعوتم نکردند اما راستش را بگویم ناراحت شدم چون در المپیک 2012 لندن بد کار نکردم و حقم این بود که به اين مراسم دعوت شوم.

چپ دست استثنائی تنیس روی میز کشورمان درباره علت افت 14 پله ای رنکینگش در رده بندی فدراسیون جهانی بیان کرد: من در دوره های قبلی به دلیل پیروزی هایی که داشتم پاداش هایی گرفتم که در سال 2013 آن پاداش ها تمام شد هم اینکه در مسابقات جام فجر به یک حریف هندی که رنکینگ پایین تر از من داشت باختم و اين در رکینگ من اثر داشت و باعث شد پایین بیایم.

وی ادامه داد: در رقابت های جام فجر من بسیار خسته بودم زیرا هفته پیش از آن مسابقات در فینال تورهای جهانی شرکت کرده بودم که مسابقات حساسی بود خودم دوست نداشتم در جام فجر شرکت کنم اما از آنجا که این پیکارها در کشورم برگزار می شد و تیم دی هم باید شرکت می کرد به خاطر تیم و کشورم مجبور شدم مسابقه بدهم.

عالمیان درباره اخراج افشین نوروزی و حکم سنگین کمیته انضباطی ترجیح داد سکوت کند: من در خصوص قضایایی که برای افشین نوروزی پیش آمده اطلاع چندانی ندارم و اگر اجازه بدهید در این مورد حرفی نزنم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از صحبت هایی که از جانب من در خبرگزاری ها نوشته می شود صحبت های خودم نیست و کسی با من مصاحبه نکرده است. من علاقه زیادی به مصاحبه کردن ندارم به همین دلیل ترجیح می دهم کمتر حرف بزنم و بیشتر تمرین کنم./مح
برچسب ها: عالمیان ، تنیس ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار