خليفه به تيم ملي تكواندو نزديك شد

مقانلو: نگفتم تيم كشورهاي اسلامي را نمي پذيرم

با حواشي ايجاد شده براي اتنخاب مربيان تيم ملي به نظر مي رسد خليفه سرمربي آينده تيم ملي دوم تکواندو است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: چندي است كه فدراسيون تكواندو براي اجرايي شدن طرح تشكيل دو تيم ملي و استفاده از دو كادر فني در گيرودار انتخاب سرمربي و مربيان تيم هاي ملي است و درهمين راستا مسئولان مرتضي كريمي را به عنوان سرمربي اصلي انتخاب كردند و با اين انتخاب فريبرز عسكري سرمربي سابق تيم ملي انصراف خود را از سرمربيگري تيم ملي دوم اعلام كرد و به دنبال آن بيژن مقانلو هم در صحبت هايش عنوان كرد كه نفر دوم نخواهد شد. حالا هم فدراسيوني ها اين موضوع را شوك بزرگي در تكواندو مي دانند و با اين حساب به نظر مي آيد مربيان ديگري به اين سمت نزديك تر شده اند.

بعد از رد پيشنهاد دستياري از سوي مقانلو، كريمي اعلام كرد كه نفراتي چون خانلرخاني، سلطاني و خليفه گزينه هاي حضور در كادر فني تيم ملي هستند و شنيده ها حاكي از دستياري سلطاني در كنار كريمي است. مي ماند سرمربيگري تيم ملي اعزامي به بازي هاي كشورهاي اسلامي كه با احتساب حواشي موجود به نظر مي رسد راه خليفه براي رسيدن به اين سمت هموارتر شده است.

در همين ارتباط بيژن مقانلو به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: من در مذاكراتم با فدراسيون صحبتي در مورد رد پيشنهاد سرمربيگري تيم ملي دوم نكرده ام و تنها شرايطم را اعلام كردم كه البته فدراسيون هم شرايط خود را گفته است.

وي افزود: تصميم نهايي در مورد انتخابات با فدراسيون است و من تنها در اين زمان منتظر اعلام اين تصميم هستم و اميدوارم هر كس سرمربي تيم ملي مي شود موفق باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.