اجرای دو نمایش کمدی اجتماعی و خانوادگی در سینما میلاد

نمایش های "سوغات فرنگ" و "توی این شهر قشنگ"، به کارگردانی و طراحی عبدالله حسینی، هر شب ساعت 21 در سینما میلاد اجرا می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایش "سوغات فرهنگ"، نوشته عبدالله حسینی، درباره خانواده سه نفره ای است که بعد از سالیان متمادی،  زندگی در فرنگ، به ایران بر می گردند و با اتفاقات متعددی مواجه می شوند.
نمایش "توی این شهر قشنگ" هم، که عبدالله حسینی آن را به نگارش درآورده است، به معضلات روزمره شهری و آدم های ساکن در کلانشهر تهران می پردازد که تمامی این اتفاقات به صورت طنز روایت می شود.
طبق گفته حسینی، هر دو نمایش، که پوریا شفیعی و مجتبی ضیایی به صورت زنده اجرای موسیقی آن را برعهده دارند، با مضمونی اجتماعی و خانوادگی و با ایفای نقش لیدا حسینی، سحر الوندی، راضیه اکبری، الهه ایرانی، امین خسروی، احسان حسینی، مرتضی شریف و امیر میرزایی به صحنه می روند.
این دو نمایش، که کاری از گروه تئاتر "احسان" است، به تهیه کنندگی قادری از 28 دی ماه در سینما میلاد واقع در خیابان 17 شهریور، میدان شهدا به صحنه رفته اند.
گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه و رزرو بلیت این نمایش ها می توانند با شماره های 09301241371، 09351756903 و 33317796 تماس بگیرند.

برچسب ها: نمایش ، سینما ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار