تنها تیم نظامی در هندبال هستیم/ تیم های لیگ برتری سرمایه گذاری خوبی کرده اند

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی تنها تیم نظامی است که به هندبالیست های جوان بها می دهد و از آنها حمایت می کند.

سیف اله حیدرپور سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما تنها تیم نظامی و نماینده تهران هستیم که در لیگ برتر حضور داریم و بازیکنان تیم جوان هستند و از آنها حمایت می کنیم تا در این ورزش هندنبال بازی کنند.

وی تصریح کرد: نفرات تیم از سربازانی تشکیل شده اند که به جای اینکه دو سال از هندبال به دور باشند طی خدمت به این ورزش می پردازند.

حیدرپور گفت: براساس سیاست باشگاه اگر فردی که سربازی آمده است ملی پوش باشد بدون اینکه آموزش ببیند در تیم بازی می کنند ولی اگر غیر از این باشد هندبالیست اول دوره می بیند سپس به تیم ملحق می شود.

وی اشاره کرد: در نیروی زمینی میانگین سن بازیکنان زیر 22 است و این به معنای جوان بودن تیممان است و اگر سربازانی که دوره خدمت آنها تمام شود مایل باشند می توانند بمانند و در خدمت نیروی زمینی باشد.

حیدرپور گفت: اکثر بازیکنان پارسال را در خدمت نداریم کسانی مانند رحیم مؤمن زاده جواد زنگنه، مجتبی رحمتی و شاهو و عباس نصرتی از تیم رفته اند.

وی تأکید کرد: در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل کاسپین قزوین خواهیم ایستاد و به نظرم دیدار خوب و جذابی باشد چراکه هر دو تیم امتیاز این مسابقه هستند.

حیدرپور اضافه کرد: نماینده قزوین هفته گذشته شهرداری تبریز را از پیش رو برداشته است برای همین بازیکنانش از روحیه بالایی برخوردارند و این روحیه می تواند کار ما را سختتر کند ولی ما برای برد به میدان می رویم و امتیاز این دیدار را می خواهیم.

وی عنوان کرد: در هفته دوازدهم نیز مقابل تیم پرقدرت ثامن سبزوار قرار گرفتیم و در پایان بازی 33 بر 23 بازنده شدیم.

حیدرپور گفت: در این مسابقه 5 نفر از بازیکنان تیم حضور نداشتند 3 نفر دانشجو هستند و امتحان داشتند و دو نفر اصلی تیم هم مصدوم بودند.

وی اشاره کرد: در نیمه اول جلوتر از رقیب بودیم و در نیمه دوم عقب افتادیم و به تیمی که پر از تجربه است و در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت داشته است و ملی پوش دارد و از همه مهمتر از یک مربی خارجی که اهل اسپانیاست سود می برد نتیجه را واگذار کردیم بنده شاید از نتیجه راضی نبودم ولی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

حیدر پور اضافه کرد: هم اکنون در جدول رده بندی ششم هستیم و 8 امتیاز داریم و 3 برد و سه مساوی و بقیه باخت در کارنامه خود داریم و هدفمان این است که در پایان فصل در میانه جدول باشیم و عنوان پنجمی یا ششمی کسب کنیم.

وی گفت: ما پنجمین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم و در این سالها همیشه در میانه جدول بودیم.

حیدرپور در خصوص وضعیت تیم های حاضر در لیگ گفت: تیم های خوبی در لیگ برتر حضور دارند و سرمایه گذاری خوبی کرده اند تیم بمانند ثامن سبزوار هم بازیکنان خوب و ملی پوش دارد و هم هزینه های مناسبی برای تیم کرده اند و تیم های فولاد مبارکه و مس نیز به همین طور و تیم های دیگر نیز به اندازه توان خود اقدام کرده اند بهر حال می توان گفت که سطح کیفی این مسابقات بالاست و در لیگ امسال هنوز قهرمانی مشخص نیست و این در حالی است که در مسابقات سال گذشته این طور نبود و چند هفته ماندی به پایان این مسابقات تیم اول مشخص بود.

وی درمورد داوریها و اعتراضاتی که به آن در لیگ برتر می شود اشاره کرد: من خود داور بین المللی هستم و به خاطر اینکه نظامی هستم و باید سر تیم باشد مجبور شدم داوری را کنار بگذارم و تعدادی از داوری ها نیز همین کار را کرده اند و اینکه برخی تیم ها به داوریها اعتراض می کنند تیم ها به داوریها اعتراض می کنند باید گفت جوانگرایی لازم است و همیشه نمی توان از داوریهای ثابت استفاده کرد در لیگ امسال نیز در کنار با تجربه ها تعدادی جوان نیز سوت می زنند واین جایگزین باید صورت گیرد و امکان دارد داوری اشتباهی داشته باشد که عمدی نیست وغرض ورزی در آن وجود ندارد و این قشر زحمتکش جامعه هندبال نیز جایز الخطا هستند و اشتباه در داوری اجتناب نا پذیر است.

حیدرپور تاکید کرد: در مسابقات امسال کوبل های خوبی سوت می زنند و نباید بی دلیل از آنها ایراد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر هندبال از سیما کمک می کند که این رشته جذاب و هیجان انگیز بیشتر در جامعه معرفی شود وفدراسیون برای تحقق این امر باید بیشتر پیگیر این مساله باشد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار