کنفرانس علوم و فنون دریایی و اقیانوسی آغاز به کار کرد

اولین کنفرانس علوم و فنون دریایی و اقیانوسی با هدف ارائه آخرین اطلاعات در خصوص تدوین برنامه جامع علوم و فنون در افق 1404 امروز چهار بهمن، به مدت دو روز در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر وحید یاوری، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی گفت: در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه دستاورد های پژوهشی در حوزه علوم دریایی و اقیانوسی و همچنین ارائه آخرین اطلاعات در خصوص تدوین برنامه جامع علوم و فنون دریایی و اقیانوسی است.

وی افزود: نزدیک به 315 مقاله علمی – پژوهشی به دبیر خانه این کنفرانس ارسال شده که بر اساس نظر کمیته علمی 213 مقاله برای ارائه در این کنفرانس پذیرفته شده است. از این تعداد 43 مقاله به صورت سخنرانی و 170 مقاله به صورت پوستر علمی ارائه می شود.

دبیر این کنفرانس تصریح کرد: بر اساس نظر و داوری کمیته علمی نشست ها از هر نشست علمی یک مقاله به عنوان مقاله علمی برتر برگزیده می شود .

لازم به ذکر است: زیست شناسی دریایی، فیزیک دریا، شیمی دریا ، هواشناسی دریایی، آلودگی دریا، زمین شناسی دریا، حمل و نقل دریایی، تکثیر و پرورش آبزیان دریایی ، محیط زیست دریا، مدیریت و مهندسی سواحل، خلیج فارس و موضوعات وابسته از محورهای مورد بحث در این کنفرانس است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار