مشهد/

رئيس جديد جهاد کشاورزي بخش زبرخان نيشابور معرفي شد

مدير جهاد کشاورزي نیشابور گفت از انتصاب رئيس جديد این نهاد در آستانه ایام دهه فجر خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، به نقل از روابط عمومي مديريت جهاد کشاورزي نيشابور، سيدغلام‌رضا نبوي‌نامقي در جلسه انتصاب مدیر جدید جهاد کشاورزی بخش زبرخان شهرستان، افزود: منطقه زبرخان پتانسيل بالایي در زمینه توليدات کشاورزی و دامپروري دارد.

وی با ارائه گزارشي از وضعيت جذب اعتبارات طرح توسعه کشاورزي در‌خصوص اعتبارات ويژه تخصيصي به بخش زبرخان، از تلاش مسئولان، کارشناسان جهاد کشاورزي و بانک کشاورزي در جذب مطلوب وکامل اعتبارات طرح توسعه کشاورزي قدردانی کرد.

نبوی‌نامقی بیان داشت: کشاورزان و دامداران شهرستان باید تمام تلاش خود را برای تامين و ايجاد امنيت غذايي مردم به‌کارگيرند.

بخشدار زبرخان در اين جلسه از برنامه‌هاي مديريت جهاد کشاورزي این بخش در رابطه با خدمت هر چه بيشتر به جامعه کشاورزان، تقدير کرد و توصيه‌هاي لازم را به مسئولان و کارشناسان جهاد کشاورزي درخصوص ارائه طرح‌ها و برنامه‌هاي لازم برای توسعه بيش از پيش کشاورزي منطقه ارائه کرد.

مهدی اخوان صفار با تقدير از سيدرضا قدمگاهي رئيس پیشین مرکز جهاد کشاورزي بخش زبرخان که به افتخار بازنشستگي نائل شده است، مهندس محمد عرفاني‌فر را به‌عنوان رئيس جديد مرکز معرفي کرد./س

 

برچسب ها: معرفی ، رئیس ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.