تبریز/سرمايه گذاري ترکيه اي در ايجاد کارخانه توليد پوشاک در شهرستان ميانه

مورات ناککاش سرمايه گذار ترکيه اي از ايجاد کارخانه توليد پوشاک در ميانه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران،وي در جلسه کارگروه سرمايه گذاري و اشتغال  شهرستان ميانه افزود : اشتغالزايي و آموزش نيروي کار در داخل کارخانه و ايجاد مراکز فروش برندهاي خاص ترکيه در ايران مانع ورود کالاي قاچاق و خروج ارز از کشور مي شود .

اين سرمايه گذار ترکيه اي  با اشاره به رابطه خوب ايران و ترکيه افزود: من تلاش خواهم کرد از ترکيه سرمايه گذاران بيشتري را دعوت کنم  و انتظار دارم مشکلات اداري و روند امورات  با سرعت انجام شود چرا که زمينه را در اينجا فراهم مي بينم و معتقدم ايرانيان واقعاً هنرمندند .

در ادامه ناصري رئيس هيئت مديره صنايع خودرو سازي  آکيا و آناافزود: ما در گذشته بستر را مناسب نمي ديديم اما خوشبختانه در حال حاضر زير ساختها فراهم شده ، زمينه مساعدبوده  و فرهنگ سازي هم شده و همچنين  مردمي تلاشگر داريم .

وي در پايان افزود:براي سرمايه گذاري در زادگاه خويش آماده ايم که در اين راستا توليد شاسي خودروها در کاغذکنان در سال آينده به بهره برداري  خواهدرسيد و در ادامه براي کارخانه توليد کاميون و کاميونت و سرمايه گذاري در کشت وصنعت با توجه به توانمندي هاي اين شهرستان اقدام مي کنيم و  زمين هاي مورد نظر را نيز تملک کرده ايم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.