مجید نامجو مطلق:

شرایط آرمانی سرخابی ها منجر به جذابیت دربی می شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط 2 تیم سرخابی ها قبل از دربی گفت: هر دو تیم از وضعیت خوبی برخوردار هستند؛ استقلال با پتانسیل تیمی بالا شرایط آرمانی دارد و در حال حاضر در صدر نشین لیگ برتر است.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیسي ها هم در نیم فصل دوم شرایطشان بهتر شده است بر این اساس به نظر می رسد شاهد یک بازی جذاب و دیدنی باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حساسیت دربی اظهار داشت: بازی دربی حساسیت خاص خود را دارد و قابل کتمان نیست و از دیرباز این شرایط وجود داشته است حساسیت دربی باعث شده که کیفیت فنی این بازی هم پایین بیاید در 4،5 بازی دربی گذشته تیم های سرخابی بازیشان از لحاظ فنی خوب بوده است و شاهد برنده شدن یکی از دو تیم سرخابی بوده ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: نتایج دربی ها را برا اساس شرایط تیم ها نمی توانیم پیش بینی کنیم نتيجه اين بازي نه به جایگاه تیم ها در جدول و نه يه شرایط تیم ها در طول بازیها بر می گردد کیفیت فنی بازی دربی در طول 90 دقیقه به شرایط روحی و روانی تیم ها سرخابی بر می گردد هر تیمی آرامش بیشتری داشته باشد و منطقی تر بازی کند برنده دربی خواهد بود.

نامجومطلق درباره پیش بینی اش از برد استقلال گفت:  به هر حال استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و از پتانسیل تیمی بالاتری برخوردار است اما نتیجه این بازی بعد از سوت داور بازی مشخص می شود و امکان پیش بینی وجود ندارد. هر تیمی که از معدود موقعیتها استفاده بهتری کند برنده دربی خواهد بود.

وی درباره احتمال نبود کریمی در بازی دربی گفت: به طور حتم کریمی از لحاظ فنی و با توجه به تجربه بالایش می توانست برای پرسپولیس کمک باشد و عدم حضور او تاثیر منفی در روند تیمی پرسپولیس خواهد گذاشت.
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره گفته های کی روش درباره عدم دعوت از رحمتی به تیم ملی گفت:  بعد از شنیدن سخنان کی روش متاسفم شدم.  رحمتی سرمایه فوتبال ماست و سالها به عنوان دروازه بان اول تیم ملی حضور داشته است رحمتی تصمیم عجولانه نسبت به کنار رفتن از تیم ملی گرفت. کی روش هم می توانست منطقی تر با این مسئله کنار بیاید که متاسفانه این کار را نکرد.

 وی درباره دعوت دانیال داوری به تیم ملی نيز گفت: معتقدم هر بازیکنی که بتواند به فوتبال کمک کند کادر فنی تیم ملی بايد از وی استفاده کند از سوی دیگر مهدی رحمتی سرمایه ملی است و نباید به خاطر حضور یک گلر دیگر وی را کنار بگذاریم.

 نامجومطلق در پایان خاطر نشان کرد: از تماشاگران سرخابی می خواهم که فقط تیمشان را تشویق کنند و بی احترامی به تیم حریف نکنند./مح
برچسب ها: شرایط ، آرمانی ، نامجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار