بجنورد/ از محل سفر رهبر انقلاب اسلامی

یک هزار ‌واحد مسکونی ارزان‌قیمت در بجنورد احداث می‌شود

فرماندار بجنورد ازآغاز احداث یک هزار و 50 واحد مسکونی ارزان قیمت در بجنورد از محل سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، سید‌محمد پاکمهر در نشست با اعضای ستاد دهه فجر این شهرستان احداث این واحدهای مسکونی را از برنامه‌های محوری این ایام برشمرد.

وی گفت:از مجموع این واحدهای ارزان قیمت 450واحد در مناطق شهری و 600واحد در مناطق روستایی شهرستان بجنورد اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اجرای این واحدهای مسکونی از محل سفر رهبری تأمین شده است، گفت: امیدواریم این پروژه‌ها در کمتر از سه سال به بهره برداری برسد.

فرمانداربجنورد مجموع طرح‌های افتتاحی و یا آماده کلنگ زنی در این شهرستان به مناسبت این ایام را 150 طرح برشمرد وافزود: از این تعداد 100 پروژه افتتاح و50مورد هم کلنگ زنی برنامه ریزی شده است.

وی اعتبار صرف شده برای طرح‌های که در بجنورد افتتاح خواهد شد را 130میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه پرشور‌تر برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: به طور حتم باید بعد از طمع شیطانی استکبار نسبت به ملت ایران و تلاش برای منحرف کردن از مسیر کلان کشور با فشار و تحریم که البته برخی بی تدبیری‌ها نیز بر آن مضاف شده است مراسم امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

پاکمهر خاطرنشان کرد: لازم است تا با برنامه ریزی منسجم و تأمین امکانات برگزاری بهتر مراسم شرایط را برای حضور با شکوه مردم فهیم، بصیر و زمان شناس بیش از پیش فراهم شود./س

برچسب ها: مسکن ، احداث ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.