مشهد/

لازمه اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف است

معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی گفت: لازمه اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف در شیوه هزینه کرد سرمایه ها و نقدینگی کشور است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،امام وردی خداوردی زاده با بیان این مطلب افزود: رهبر معظم انقلاب با تبیین مولفه های اقتصاد مقاومتی به شکل واقعی این موضوع را به سیاستگذاران اقتصادی کشور تذکر دادند تا با مردمی کردن اقتصاد، پادزهر مناسب برای مقابله با تحریم ها ترتیب دهند.

معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه ریزی برای کاهش هزینه های غیر ضروری، مصرف بهینه و پرهیز از اسراف از پایه های اساسی این تفکر است.

خداوردی زاده افزود: مردم در اقتصاد ریاضتی برای رفع نیازهای اولیه و امور عادی زندگی خویش در تنگنا قرار دارند ولی برنامه ریزی در اقتصاد مقاومتی به گونه ای است که مردم عادی و طبیعی زندگی کنند.

وی گفت: مدیریت هزینه ها لازمه اقتصاد مقاومتی است. براین اساس، سرمایه های کشور در پروژه هایی هزینه می شود که در عین آینده نگری، نیازهای ضروری مردم را نیز تامین کند .

معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پایان گفت: بهبود فرآیندهای اداری در تقویت پایه های اقتصاد مقاومتی تاثیر بسزایی دارد. اگر کارها به درستی انجام شده و بروکراسی زائد اداری و تشریفات بی مورد حذف شوند، می توانیم از هدر رفتن سرمایه های ملی کشور جلوگیری کرده و نقدینگی واحدهای تولید و تجاری را به چرخه ایجاد ارزش افزوده بازگردانیم./س

برچسب ها: لازمه ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.