منطقه 20 برگزار مي کند؛

بيش از يکصد ويژه برنامه در ايام اله فجر/ شهر ري ميزبان 5 هزار تهراني خواهد بود

امسال شهرداري منطقه 20 همچون سال هاي گذشته براي هرچه بهتر برگزار شدن دهه مبارک فجر برنامه هاي متنوعي پيش بيني کرده است.

غفوري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به 72 آيتم ورزشي در اين ايام افزود: طي اين ايام 44 آيتم ورزشي در غالب مسابقات شطرنج، کاراته، آمادگي جسماني، کوهپيمايي، بسکتبال، واليبال و... ويژه بانوان و 28 آيتم ورزشي در غالب مسابقات فوتبال، ژيمناستيک، تنيس روي ميز، دوميداني و... ويژه آقايان در نظر گرفته شده که به همت اداره ورزش منطقه برگزار خواهد شد.
غفوري ادامه داد: برپايي مراسم شعله خورشيد انقلاب، همايش ميثاق با انقلاب، نشست هاي ادبي از جمله شعرخواني، طنين زنگ انقلاب در مدارس از جمله برنامه هاي فرهنگي است که در غالب 34 ويژه برنامه براي ايام دهه فجر تدارک ديده شده است.
معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 20 با اشاره به برنامه هاي اداره سلامت اظهار داشت:‌ همايش خادمين مساجد، همايش دبيران معلولان محلات و همايش کانون جوانان محلات از برنامه هاي پيش بيني شده اداره سلامت مي باشد که در هشتم، نهم و هفدهم بهمن ماه در سطح محلات برگزار خواهد شد.
غفوري با اشاره به ميزباني 5 هزار تهراني در محل جلوس امام در 12 بهمن اذعان داشت: بازديد مدارس از موزه عبرت، برپايي نمايشگاه نقاشي ويژه کودکان 3 تا 6 سال، غبارروبي از گلزار شهدا، استقرار 10 غرفه در ميدان شهرداري همزمان با راهپيمايي 22 بهمن و همچنين هويت بخشي به سيماي شهري از جمله اقدامات پيش بيني شده در ايام اله دهه فجر است.
معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه 20 با اشاره به طرح جهادي بازديد از خانواده شهدا خاطرنشان کرد: شانزدهم بهمن ماه شهردار و معاونين به ديدار خانواده هاي معظم شهداي روستاهاي جريم خواهند رفت، کساني که شايد کمتر کسي به سراغشان مي رود البته در اين بازديد ها نسبت به مشکلات آنان نيز مساعدت و اقدام خواهد شد./ل
برچسب ها: برنامه ، ایام ، فجر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار