دانشگاه تهران برگزار می کند؛

پیوند صنعت و دانشگاه در اولین کنفرانس صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست

دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان 23 تا 25 بهمن کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی محیط زیست را برگزار می کند.

دکتر نورپور، دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست در این خصوص به خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: مهمترین محورهای این کنفرانس عمده حول بحث انرژی و محیط زیست ، بازیافت انرژی از سیمان، مدیریت مصرف سیمان، استفاده از سوختهای جایگزین، سیستمهای پایش و کنترل آلاینده های هوا می باشد.

وی افزود: در این کنفرانس 20 شرکت خارجی در حوزه صنعت سیمان و 110 شرکت داخلی حضور دارند و در نمایشگاه  که در حاشیه این کنفرانس برگزار می شود، محصولات و دستاوردهای خود را در این حوزه به نمایش می گذارند.

نورپور همچنین با اشاره به اینکه انرژی و محیط زیست در مقوله مهم در جهان است گفت: صنعت سیمان یکی از صنایع بزرگ است و در بسیاری از مواقع می تواند آلودگی به همراه داشته باشد لذا در این کنفرانس با پیوند صنعت و دانشگاه و مراکز آموزشی در پی رفع مشکلات ناشی از آلاینده ها هستیم.

دبیر اجرایی این کنفرانس بیان داشت: یکی از ویژگی های مهم این کنفرانس این است که صنعت را با دانشگاه پیوند میدهد به طوریکه سهم صنعت در این کنفرانس 60 درصد و سهم دانشگاه 40 درصد است می توان شروع فعالیت های مهم در زمینه صنت سیمان ، انرژی و محیط زیست باشد./ح

برچسب ها: صنعت ، دانشگاه ، کتفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.