در مشهد مقدس برگزار می‌شود

اولین نشست هیات های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

اولین نشست هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور مسئولان، مداحان و فعالان هیات‌های مذهبی دانشجویی 17 و 18 اسفند ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اولین نشست هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور مسئولان، مداحان و فعالان هیات‌های مذهبی دانشجویی 17 و 18 اسفند ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید بلندی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از 80 هیئت مذهبی دانشجویی به ثبت رسیده است لازم است مسئولان، مداحان و فعالان هیئات مذهبی دانشجویی دانشگاه، آموزش‌های لازم را در امور هیئت‌‌داری، مقتل‌شناسی و غيره را بگذرانند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بلندی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ارائه آموزش‌های لازم و ضروری در امور هیئت‌داری، مداحی و برگزاری مراسم مذهبی در مراکز علمی کاربردی است.
 
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در پايان تصريح کرد: مداحان، مسئولان و اعضای فعال هیئات دانشجویی جهت اطلاع از شرایط شرکت در نشست به مراکز علمی کاربردی مراجعه کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، جامع ، علمی ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار