واکنش تند هیلاری کلینتون به سناتور آمریکایی

یک سناتور آمریکایی در جلسه پاسخگویی امروز هیلاری کلینتون درباره حمله بنغازی اعلام کرد که دولت اوباما افکار عمومی را در خصوص این موضوع فریب داده است که این اظهارت وی واکنش تند و خشم‌آلود وزیر خارجه امریکا را به همراه داشت.

به گزارشسرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جلسه سوال از وزیر امور خارجه آمریکا سرانجام پس از یک ماه تاخیر برگزار شد. این در حالی است که دفتر تحقیقات فدرال آمریکا پس از حمله یازدهم سپتامبر 2012 به کنسولگری این کشور در بنغازی لیبی که به کشته شدن "کریستوفر استیونز" و سه آمریکایی دیگر انجامید، تحقیقات خود را آغاز کرده است.

یکی از اعضای کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد دولت آمریکا اطلاعات مرتبط با حمله بنغازی را سانسور کرده است.

کلینتون در واکنش به این سخنان با دست بر روی میز کوبیده و  با لحنی خشمگین و تند سناتور جانسون را مخاطب قرار داده و سرزنش کرد.
 وی در ابتدای جلسه مسؤولیت شکست‌های امنیتی که منجر به این حمله شده بودند را بر عهده گرفته بود.

 در جلسه استماع امروز جانسون، سناتور جمهوری‌خواه ایالت ویسکونسین، گفت: "به ما دروغ گفته شده، ظاهرا اعتراضاتی بوجود آمده و سپس ناگهان حمله‌ای از درون این اعتراضات پدید آمده."

 کلینتون در واکنش به این اظهارات خود در حالیکه چهار بار با دست خود بر روی میز کوبیده بود گفت: "سناتور! هم‌اکنون این اظهارات چه مشکلی را حل می کند؟ وظیفه ما این است که بدانیم چه چیزی رخ داده و هر آنچه در توان داریم را انجام دهیم تا از بروز دوباره این نوع حوادث جلوگیری کنیم."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار