مشهد/

حضور روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اصل 44 در مشهد

رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی انتقال نیرو و مخابرات شرق گفت: روسای کمیسیون‌های برنامه بودجه و اصل 44 در همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی سخنرانی می کنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت انرژی الکتریکی(برق)،علیرضا خجسته وهاب‌زاده در ارتباط با برگزاری دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی،‌ اظهار کرد: پیرو استقبال بسیار خوب از برگزاری نخستین همایش تجارت انرژی الکتریکی،‌گروه مهام شرق در نظر دارد دومین همایش تجارت الکتریکی را در زمینه فرصت‌ها و چالش‌های آن برگزار کند.

رئیس هیئت مدیره مهام شرق ادامه داد: دومین همایش تجارت الکتریکی را با عنوان فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی با همکاری وزارت نیرو و شرکت توانیر و همچنین دانشگاه‌ها و‌ شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌کنیم.

خجسته وهاب‌زاده در ادامه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی،‌ مدیران ارشد صنعت برق،‌ مدیران ارشد بانک‌ها،‌شرکت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین اساتید برجسته‌ی دانشگاه‌های کشور در این همایش شرکت‌ می‌کنند.

رئیس دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار بیان کرد: براساس تأکیدات مقام معظم رهبری، سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است که مصادیق این شعار در صنعت برق میتواند ادامه روند خصوصی سازی، تلاش در راستای خودکفایی کامل، فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدکنندگان و پیمانکاران فعال در این صنعت باشد.

وی با تاکید براینکه صنعت برق نیاز به حمایت، خودباوری و توسعه دارد، عنوان کرد: صنعتی که در چند سال گذشته با چالش‌هایی از قبیل کمبود نقدینگی، تحریم‌های خارجی، افزایش قیمت‌ها مواجهه است و هر روز در پی رفع این مشکلات به دنبال راه‌حل‌هایی مناسب می‌گردد که برگزاری این همایش می‌تواند راه‌حلی را برای رفع این مشکلات به همراه داشته باشد.

خجسته وهاب‌زاده با اشاره به اهداف بلندمدت این همایش، خاطرنشان کرد: توسعه‌ی مشارکت بخش خصوصی در صنعت برق، دستیابی به روش‌های نوین تامین مالی پروژه‌‌ها و همچنین تبدیل چالش‌های موجود به فرصت‌هایی در راستای رشد و توسعه در این صنعت از اهداف دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی به شمار می‌رود.

مدیر عامل صنایع برق و آب ادامه داد: از محورهای این همایش می‌توان به بررسی صنعت برق،‌قبل و بعد از اجرای سیاست‌های اصل 44 و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، توسعه تولیدات پراکنده و انرژی‌های نو، ترانزیت برق و بورس انرژی،‌تامین مالی در صنعت برق و توسعه صنعت برق در شرایط تحریم اشاره کرد.

وی اظهار کرد: دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی چهارم و پنجم بهمن‌ماه سال جاری در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود./س 


برچسب ها: رئیس ، هیئت ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.