حجت‌الاسلام موسوي:

نيروهاي مسلح کشورمان از تقوا و جهاد برخوردار هستند

قائم مقام صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران نيروهاي مسلح کشورمان را دارای خصوصيات والاي تقوا و جهاد برشمرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمين سید رمضان موسوي مقدم قائم مقام صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در مراسم تقدير از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش در رزمايش تخصصي ولايت 91 که در سازمان عقیدتي، سياسي ارتش برگزار شد اظهار داشت: به نيابت از خانواده بزرگ رسانه ملي در خدمت شما هستم که هم چنان روحيه بسيجي متعهدانه و با تخصص و ظرافت‌هاي رسانه‌اي در خدمت ترويج و نشر فرهنگ و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي هستند.

وي افزود: خانواده رسانه‌اي که هم از لحاظ کمي و هم از لحاظ کيفي از بناي خوبی برخوردار است و چهره‌هاي پر تلاشي در خط مقدم رسانه مشغول فعاليت هستند، چهره هاي گمناني که در عرصه‌ خبررساني، توليد و حتي مسائل سخت افزاري و پشتيباني ماهواره و.... حضور دارند که از همه آن‌ها تقدير و تشکر مي‌کنيم.

حجت‌الاسلام موسوي با اشاره به اينکه در قرآن مجيد سه ويژگي براي گروه‌ها و افراد بيان شده تصريح کرد: در نگاه اوليه خداوند يک کرامت ذاتي براي همه انسانها به عنوان بندگان خود قائل است اما بعضي گروه‌ها و افراد استثنا مي‌شود و از جايگاه و کرامت بالاتري برخوردارند مانند متقيم، علما و مجاهدان در راه خدا

قائم مقام صدا و سيما افزود: امروز نيروهاي مسلح همه اين ويژگي‌ها و خصوصيات والاي تقوا ، پرهيزکاري، دانش فني و تخصص مورد نياز و جهاد را دارا هستند.

وي اظهار داشت: صرف نظر از اقتدار ارتش جمهوري اسلامي ايران که بايد براي ترسيدن دشمنان و اميدواري دوستان منتشر شود انتقال اين باور،‌ فرهنگ و ارزش به خصوص در جنگ رسانه‌اي و نرم از اهميت ويژه‌اي برخوردار است که مي‌تواند در صحنه عمل بسياري از معادلات را به هم بزند و در اين جنگ نامتقارن این فعاليت را به نفع جبهه حق رقم بزند.

حجت‌الاسلام موسوي با بيان اينکه نقش معنويت و آموزه‌هاي ديني و تعهد در پيروزي جبهه حق بسيار مهم است تصريح کرد: هر چند دشمن از لحظه عده و عده زياد باشد اما به دليل اينکه جبهه حق والاست بر اين خانه عنکبوت به تعبير قرآن پيروز خواهیم شد.

قائم مقام صدا و سيما گفت: گاهي توجه به اين اعتقادات و انعکاس آن در ميان مردم نشان دهنده حالت متعهدانه نيروهاي مسلح است که در ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز گسترده و عميق است لذا بايد علاوه بر انعکاس فعاليت رزمايش‌ها بر مسائل سخت افزاري اين سرمايه معنوي را در جهان انتشار دهيم.

قائم مقام صدا و سيما تصريح کرد: در 8 سال دفاع مقدس عنصري که ما را در مقابل دشمن پيروز کرد عنصر ايمان، تعهد ، اخلاص و براي رضاي خدا تلاش کردن بود که اين مطلب بايد بيش از گذشته توضيح داده شود و در سطح بين‌المللي ترويج شود.

حجت‌الاسلام موسوي گفت: علاوه بر کارهايي که بايد صورت گيرد ما خود را مقصر مي‌دانيم که کارهايي که بايد در سطح رسانه انجام شود بسيار ناچيز است و تک تک شهداي ما در سپاه، ارتش و بسيج بايد هر کدام يک سريال ساخته شود که جا دارد اين ارزش‌هاي خلق شده را بعد از انقلاب با بضاعت کم خود ترويج دهيم و بتوانيم گام هاي بلندتري برداريم.

وي با تشکر از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش که متعهدانه در برابر جنگ نابرابر رسانه‌اي دشمن عمل مي‌کنند خاطر نشان کرد: انعکاس اخبار انقلاب اسلامي در مقابل دشمنان که  از لابه لاي شبکه‌هاي ماهواره‌اي و عرصه سايبري مجازي با مباني غيراخلاقي در حال فعاليت رسانه‌اي هستند بسيار دشوار است و با توجه به علاقه مندي و تعهد در سپاه، ارتش و بسيج عزيزان رسانه تلاش مي‌کنند و ما اميدواريم که اين وظيفه ديني، انقلابي و ملي را به نحو شايسته انجام دهيم.

انتهای پیام/پ2
برچسب ها: تقدیر ، رزمایش ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار