معروفترین بازیگران هالیوودی که نیاز به روان درمانی دارند! + تصاویر

در فهرست زیر به معرفی چهره های مطرحی پرداخته شده که باید سری به مشاوران روانشناسی بزنند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، داشتن اختلالات عصبی و روانی در میان ستارگان معروف، هزینه سنگینی دارد و  موجب کاهش محبوبیت آنها می شود. در فهرست زیر به معرفی چهره های مطرحی پرداخته شده که کمتر قادر به کنترل رفتار و خشم خودهستند و باید سری به مشاوران روانشناسی بزنند. این فهرست هالیوودی ها خشمگین را به نقل از سینما خبر از دست ندهید.

«نائومی کمپل» بازیگر و مدل انگلیسی




«کمپل» به حدی عصبی و بداخلاق است که تاکنون 2 بار به پلیس توهین کرده و در آستانه زندانی شدن قرار گرفته است. او همچنین چندین بار با پلیس فرودگاه و خدمه هواپیما مشاجره داشته و مشاجره او با حرکات کوچک تهاجمی همراه بوده است. البته اخلاق بد او با اعضای خانواده و مستخدم هایش باعث شده به یک بازیگر نامحبوب تبدیل شود. مشاوران روانشناس 200 ساعت مشاوره را برای ترک اخلاق بد او پیشنهاد می کنند.


«آنجلینا جولی» بازیگر آمریکایی


«آنجلینا جولی» برخلاف ظاهر آرام، آتشفشانی از خودرایی و لجاجت است. براد پیت هر از گاهی از رفتارهایی که حتی موجب احتمال ارتکاب به خودکشی در آنجلینا می شود، شکایت کرد. خشونت کاذب آنجلینا تا حدی است که سرگرمی اصلی او پرتاب چاقو و خنجر است.

 به گفته یکی از محافظان او، جولی در عین عصبانیت اقدام به پرتاب چاقو به سوی «پیت» می کند و فریاد می کشد. مشاوران در کنار مشاوره روانی به احتمال زیاد بستری شدن در بیمارستان روانی را نیز پیشنهاد می کنند. «پیت» نیز برای ثبات زندگی خانوادگی اش به مشاوران روانی آنلاین روی آوردهاست. «جولی» در نوجوانی به بیماری افسردگی مبتلا بوده است.


«مل گیبسون» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی



چه کسی چهره آرام مل گیبسون را ندیده است؟ او همواره در عکس هایش آرام و مهربان به نظر می رسد ولی او یکی از بددهن ترین چهره های هالیوود است که به سرعت عصبانی می شود و لب به سخنان ناخوشایند می گشاید. در کنار مشاجره لفظی با پلیس، او تجربه درگیری در صحنه فیلم را نیز دارد. به گفته مشاوران این رفتار نوعی افسردگی تهاجمی است.


«راسل کرو» بازیگر آمریکایی





چهره «راسل کرو» معمولا عبوس و گرفته است. واکنش خشم او زمانی موجب پرتاب تلفن به سوی مسئول پذیرش شد که عذرخواهی عمومی او را به دنبال داشت. او همچنین برای رفتار خود مجبور به تحمل زندان و پرداخت جریمه شده است. مشاوران افسردگی و آستانه تحمل کوتاه را علت خشم او عنوان کرده اند.


«کریس براون» خواننده آمریکایی



«براون» برای حمله به «ریحانا» (نامزدش) و کتک زدن او تا حد مرگ راهی زندان شد. او در کنار ضرب و شتم به بقیه خود را نیز مورد آسیب قرار می دهد. تکرار رفتار خشن او در یک برنامه زنده تلویزیونی او را به دفتر مشاوران روانی فرستاد.


«نیکلاس کیج» بازیگر آمریکایی




ویدئو مشاجره و دعوای کیج با یک شهروند در رومانی موجود است. او همچنین به خاطر رفتار پرخاشگر با همسرش در شهر نیواورلئان به جرم ایجاد ناامنی دستگیر شد.


«کریستین بیل» بازیگر آمریکایی



ستاره فیلم «بتمن» زمانی در صحنه فیلم «ترمیناتور» با عکاس درگیر شد. علت درگیری تنظیم نور توسط عکاس عنوان شده که گویی به مذاق «بیل» خوش نیامده. البته بیل چند روز بعد به دلیل شکایت مادر و خواهرش از رفتار پرخاشجویانه در تیتر رسانه ها قرار گرفت.
برچسب ها: بازیگران ، روانی ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
Somebody
۲۰:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
کریستین بیل بعد از فیلمبرداری ترمیناتور عذرخواهی میکنه و میگه مثل یک حیوون رفتار کرده این بازیگر همیشه مبلغ هنگفتی رو از درامدش به خیریه میده و گیاه خواره و هرگز گوشت نمیخوره حتی بعد از بازی در نقش بتمن همراه خانواده ۴ نفره اش توی یه خونه یه خوابه زندگی میکرده خیلی از بازیگرها و کارگردان های سرشناس دوست علاقمندن با ایشون کار کنن
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
به نظرم که جالب بود‏_ولی بازیگرای ایرانیا ب علت اندکی شرمو حیای که دارن جرات ندارن ازای کارکنن؛ ولی والا بخدا ازشون بعید نیست؛ بعدشم این بازیگرای بدبخت هم آدمن عصبی که میشن دیگه کنترل خودشونو ندارن‏_حالا انگار ماخودمون از این کارنمیکنیم واح واح؛یعنی بازیگرای ایرانی استریزن؛خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۹:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
بازی Bad Piggies برای دانلود بزارید
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۱۴:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
خدایش این مطالب از کجا در آوردید. فکر کنم این کار شما از رفتارهای بد وناپسندی که بالا گفتید صد مرتبه بدتر هست؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مه لقا
۱۱:۳۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سلام .خيلي خبراي جالبي دادين ممنون ازلطفتون
Iran (Islamic Republic of)
shima
۱۹:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
خیلی جالب بود ! ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
صائب جی
۱۲:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
واقعا نمیدونستم ک نیکلاس هم قاطی داره....خدا همشونو شفا بده...مرسی از مطالبتون...
China
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
دانلودنرم افزاراستفاده اینترنت رایگان برای سونی اریکسون XPERIAarcSدرکدوم قسمته?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
دانلود نرم افزار استفاده از اینترنت رایگان برای نوکیا 5530 لینکش کدوم قسمته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
سلام.لطفا از این گونه مطالب بیشتر در سایت خود استفاده کنید.ممنون از مطالب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
قربونه بازيگرهاي ايراني خودمون برم نميگم عالي هستند ولي از لحاظ اخلاق خوبن.
آخرین اخبار