ابراهيمي:

استقلال و پرسپوليس حريف راحتي براي يکديگر نيستند/ خلاقيت در خط هافبک رمز موفقيت در دربي

پيشکسوت فوتبال و تيم فوتبال پرسپوليس خلاقيت و قدرت در خط هافبک را رمز پيروزي در ربی دانست و گفت: تيمي که در خط هافبک با قدرت عمل کند پيروز ميدان است.

ناصر ابراهيمي کارشناس و پيشکسوت فوتبال و تيم پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس از سالهاي گذشته که با نام هاي تاج و شاهين برگزار شده است و هميشه از حساسيت هاي بالا برخوردار بوده است. دو تيم داراي هواداران پرشماری هستند. توقعات از بازيکنان و اعضا کادر فني سرخابي ها بسيار بالا است از اين رو استرس و اضطراب ناشي از اين ديدار پيش تر از ساير بازي ها است. بازيکنان فشار بسيار زيادي را متحمل مي شوند و فقط بدنبال پيروزي و شاد کردن دل هواداران تيمشان هستند.

ابراهيمي تصريح کرد: 2 تيم استقلال و پرسپوليس در تمام دنيا داراي هوادار هستند و همين مسئله حساسيت اين ديدار را مضاعف کرده است از طرفي کري خواني هاي پيش از ديدار از سوي بازيکنان مسئولان و پيشکسوتان دو تيم استرس زا است و اضطراب اين بازيکنان سرخابي ها را افزايش مي دهد. تيمي که توان مقابله با استرس ناشي از اين ديدار را داشته باشد مي تواند اميدوار به پيروزي باشد.

وي ادامه داد: در تاريخ بازي زيبا و تماشاگر پسند ثبت نمي شود و نتيجه ديدار براي همگان و هواداران مهم است و ثبت مي شود همين مسئله باعث کري خواندن بازيکنان دو تيم براي يکديگر مي شود با اين وجود اميدواريم بازيکنان دو تيم بازي تماشاگرپسند و با کيفيتي را ارائه دهند.

ابراهيمي افزود: نتيجه دربي به هيچ عنوان قابل پيش بيني نيست در دربي سال گذشته با وجود اينکه پرسپوليس 10 نفره بازي را ادامه مي داد موفق شد با به ثمر رساندن2گل پيروز ميدان شود و دربي 76 هم به هيچ عنوان قابل پيش بيني نيست علي رغم اينکه گل محمدي تغييرات محسوسي را در تيم ايجاد کرده است.

ابراهيمي تصريح کرد: تيم استقلال تهران در نيمکت و مهره نسبت به تيم پرسپوليس از شرايط بهتري برخوردار است. پرسپوليس در اوايل فصل در خط هافبک با ضعف هايي مواجه بوده است با اضافه شدن رضا حقيقتي شرايط خط هافبک قرمزپوشان در شرايط مطلوبي قرار دارد.
خلاقيت در اين خط و بالا بودن سطح آمادگي بازيکنان از فاکتور مهم ديگر در پيروزي است./مح
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار