تقارن "ورود امام خمینی به ایران" با وقوع "ده حادثه ماندگار" در شبکه سحر

سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر، مستند "ده حادثه ماندگار" و "ویژه برنامه ورود امام خمینی به ایران" را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مستند "ده حادثه ماندگار" را زهرا افشار در 10 قسمت 30 دقیقه ای به زبان انگلیسی زیرنویس کرده است.
این برنامه از آیتم هایی همچون "مروری بر سلطه رضاخان و برکناری وی"، "روی کارآمدن محمدرضا شاه پهلوی"، "خلاصه ای از زندگی فرح دیبا از زمان آشنایی با شاه تا تاج گذاری"، "جنایت در مسجد گوهرشاد"، "تشریح زندان های مخوف در دستگاه اطلاعاتی ساواک"، "تبعید امام خمینی (ره) و هجرت امام به کشور فرانسه" و ... تشکیل شده است.
"ویژه برنامه ورود امام خمینی به ایران" عنوان دیگر برنامه این سیما برای ایام دهه فجر است که در قالبی گفت و گو محور در دفتر نمایندگی سازمان در لندن تولید شده و روز 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران به مدت 45 دقیقه پخش خواهد شد.
همچنین برنامه های زنده سیمای انگلیسی از جمله "افق"، "منشور ایران"، "بیداری اسلامی" و "مسایل روز جهانی اسلام" نیز آیتم های ویژ ای مانند گفت و گو با كارشناسان داخلي پيرامون مسايل و مباحث مرتبط با انقلاب اسلامي، گفت و گوي زنده تلفني، پخش نماهنگ ها و سرودهاي انقلابي و ... را به این ایام اختصاص خواهند داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.