شمال شرق پايتخت به استقبال بهار مي رود

معاون فني و عمران منطقه 4 از آغاز طرح فوريتي استقبال از بهار 92 خبر داد و گفت: اين طرح از 6 بهمن ماه جاري به مدت 45 روز در سطح منطقه آغاز و مشکلات عمراني معابر رفع مي شود.

بهمن محبوبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن بيان اين مطلب افزود: همزمان با فرارسيدن سال نو و به منظور زيباسازي محيط شهري و رفع مشکلات عمراني، ترافيکي و خدمات شهري، مطابق با سال هاي اخير طرح فوريتي استقبال از سال نو با مشارکت تمامي حوزه ها و با اولويت قرار دادن موضوعات عمراني و خدمات شهري در سطح معابر اجرا مي شود و اجراي اين طرح که از موفق ترين طرح هاي مديريت شهري است توانسته است بسياري از مشکلات را در محلات کاهش دهد.
معاون فني و عمران منطقه 4 ادامه داد:‌ در طرح فوريتي استقبال از بهار 92 عمليات تعمير و نگهداري در سطح معابر شامل حوزه هاي کاري لکه گيري هندسي (سواره رو و پياده رو)، همسطح سازي دريچه (سواره رو و پياده رو)، ترميم انهار، ترميم جداول، ترميم پياده روها، رفع معارض پياده رو و ساماندهي حريم کارگاه هاي عمراني اجرايي مي شود.
محبوبي در ادامه از وجود محدوديت حفاري در مدت زمان اجراي طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگيري از ايجاد ترافيک در سطح معابر، شرکت هاي خدماتي (آب، برق، گاز، مخابرات و...) لازم است تا ضمن هماهنگي با شهرداري از انجام حفاري هاي غيرضروري در داخل شهرداري بپرهيزند.
وي با بيان اينکه در مدت زمان اجراي اين طرح عمليات جديدي در سطح منطقثه اجرا نخواهد شد تصريح کرد: در مدت زمان اجراي اين طرح تلاش مي شود تا کارهاي نيمه کاره به پايان برسد و از شروع عمليات جديد و خارج از برنامه پرهيز شود.
معاون فني و عمران منطقه 4 بيان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگيري از ايجاد خطرات ناشي از فعاليت کارگاه هاي عمراني، حريم تمام کارگاه هاي ساختماني معاونت فني و عمران ساماندهي و عوامل خطرساز رفع مي شود.
محبوبي خاطرنشان کرد: طرح استقبال از بهار 92 از 24 دي ماه با شناسايي نيازهاي عمراني معابر آغاز مي شود و با اجراي طرح از روز هفتم بهمن ماه، 11 اسفند ماه سال جاري به پايان خواهد رسيد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار