جشنواره بام شهر در سطح محلات منطقه 4 در حال برگزاری است

مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه 4 گفت: جشنواره برترین ایده های محلی به نام اختصاری بام شهر در سطح محلات منطقه در حال برگزاری است.

حمیدرضا میرابوطالبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره بام شهر(برترین ایده های محلی) با هدف ایجاد محله ای پویا، ایمن، روان، پاک، آباد، سالم، زیبا درحال برگزاری است و در همین راستا و در جهت تبلیغات بیشتر و آشنایی شهروندان منطقه بیش از 1000 پوستر این جشنواره در سرای محلات، مدارس، مساجد، میادین میوه و تره بار و نقاط پرتردد نصب خواهد شد.
مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه 4 ادامه داد: مهلت ارسال آثار نیمه بهمن ماه سال جاری است و محل تحویل آثار در سرای محلات 20 گانه منطقه است.
میرابوطالبی در ادامه از بازدید دوره ای مدارس ده گانه مجری طرح شهردار مدرسه خبر داد و تصریح کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر عملکرد و اقدامات شهرداران مدارس و معاونین در حوزه 500 متری مدرسه، پیگیری نامه درخواست های مدارس از شهرداری، بررسی وضعیت کنونی مدارس از نظر آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، عمران و ... انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد یاد شده جلسات توجیهی مجموعه جشنواره های مشکلات و بام و اهمیت بحث پسماند و تفکیک زباله از مبداء پسماند با حضور مدیر مدرسه، کارشناس اداره آموزش و شهردار مدرسه و معاونین برگزار شد./ف
برچسب ها: جشنواره ، بام شهر ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار