سردار وحيدي:

عدم شناخت صحيح قرآن باعث قتل عام در سوريه است

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: کساني که به اسم قرآن مسلمانان را مي‌کشند به دليل عدم شناختشان از قرآن و قرائت نکردن قرآن به سبک اهل بيت، باعث کشته شدن هزاران فرد بي‌گناه در سوريه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار احمد وحيدي" وزير دفاع کشورمان، صبح امروز در جشنواره قرآني وزارت دفاع که در مجموعه فرهنگي ورزشي 12 بهمن صنايع هوايي برگزار شده بود قرآن را همه چيز مسلمانان خواند و اظهار داشت: در محضر قران بودن يعني در محضر چکيده هستي بودن در حقيقت قرآن شفا، هدايت و رحمت الهي براي بشريت است.

وي افزود: قرآن همواره مسلمانان را به انديشيدن دعوت مي‌کند و امروز جامعه ما به حمدالله با ظهور انقلاب اسلامي به سمت قرآني شدن پيش مي‌رود.

وزير دفاع کشورمان با تأکيد براينکه فرهنگ دفاعي بايد فرهنگي قرآني باشد تصريح کرد: همان‌طور که وزارت دفاع و نيروهاي مسلح از کيان کشور در برابر دشمنان دفاع کنند قرآن هم ما را براي اين دفاع آماده مي‌کند به همين دليل دشمنان امروز از قرآن و رشد آن در جهان نگرانند. آمريکا درسال‌هاي اخير با پرفروشترين کتاب سال شدن قرآن از رواج و آشنايي جهانيان ترس شديد به دل گرفت.

وي تفسير و قرائت اهل بيتي را نگراني اصلي دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برشمرد و يادآور شد:  کساني که به اسم قرآن مسلمانان را مي‌کشند به دليل عدم شناختشان از قرآن و قراعت نکردن قرآن به سبک اهل بيت باعث کشته شدن هزاران فرد بي‌گناه در سوريه شده‌اند و قرآن کساني را که فقط آن را قرائت کرده و به ان عمل نمي‌کنند، لعنت مي کند.

سردار وحيدي ادامه داد: ايستادگي در برابر قدرت‌هاي بزرگ جهان و فتح روز افزون سنگرهاي جديد در دنيا توسط نظام مقدس جمهوري اسلامي به دليل مسلح بودن جامعه به قرآن است، زيرا ملت بصير ايران پيام قرآن مبني بر صبر در برابر ناملايمات نهراسيدن بر دشمن و دفاع از دين خدا را گرفتند.

وي در پايان قرآن را سلاحي بي‌نظير در جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: بايد خود را با مجهزترين سلاح جهان يعني قرآن که در برابر هر تهديدي کارآمد است مجهز کرده و تمامي کارهاي فعاليت‌هاي صنعتي، توليدي و دفاعي و فرهنگ سازماني خود را مبتني بر فرهنگ قرآن بنا کنيم، زيرا هدف انقلاب اسلامي و آمدن پيامبران در جهان همه و همه به دليل شناساندن قرآن در دل جسم و روح بشر براي به تعالي رسيدن وي است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سردار ، وحیدی ، شناخت ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار