حمله تروريست ها به چند مسجد و مدرسه در سوريه

تروريست ها با حمله به برخي مساجد و مدارس سوريه نشان دادند که براي اماکن مذهبي و فرهنگي ارزشي قائل نيستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه سوريه ؛ اين مناره مسجدي در سوريه است که مدتي پيش مورد حمله تروريست هاي مسلح قرار گرفت و سازمان ديده بان حقوق بشر از زبان سارا ليوتسون مدير بخش خاورميانه اي سازمان نيز حملات تروريست ها به اماکن مذهبي را محکوم کرد و تاکيد نمود اين گونه اقدامات تروريست ها به تنوع مذهبي و فرهنگي سوريه ضربه مي زند اما مسئله اين است آيا زمان آن فرانرسيده است که رسانه هاي برخي کشورهاي غربي و عربي به اين واقعيت هاي غيرقابل انکار توجه کنند، واقعيت هايي که هدف حمله قرارگرفتن اماکن مذهبي و مدارس سوريه از سوي گروههاي وابسته به سازمان القاعده را نشان مي دهد.

واقعيت اين است که گروههاي وابسته به القاعده در هرجايي که رفتند نشانه هايي از خود باقي گذاشتند که ماهيت ضدمذهبي و ضد انساني القاعده و اين گروهها را برملا مي کند، اگر از سرقت وسايل و تجهيزات اماکن مذهبي و فرهنگي که توسط گروههاي مزبور صورت گرفته است، بگذريم از فشارها و جنايت هاي اين گروههاي افراطي درحق اهالي ساکن درنزديکي اين گونه اماکن نمي توانيم صرفنظر کنيم،جنايت هايي که توسط همه اديان آسماني  و نيز قوانين بين المللي محکوم شده است.

 با اين وجود شما اعضاي اين گروههاي افراطي را در رسانه هاي حامي شان مشاهده مي کنيد که تکبير مي گويند و ادعا مي کنند که دين به آنها دستور داده است تا به اماکن مذهبي و فرهنگي حمله کنند اما ما به اين تروريست ها مي گوييم شايد منظور شما از دين، دين آل ثاني خاندان حاکم بر قطر و دين آل سعود خاندان حاکم بر عربستان است و گرنه اسلام واقعي از اين گونه اقدامات بيزاري مي جويد و مخالف حمله به اماکن مذهبي و فرهنگي است.

اين شبکه افزود در اين ميان جالب است که بدانيم هيلاري کلينتون وزير امورخارجه امريکا در جلسه پرسش و پاسخ اخير کنگره اين کشور اعتراف کرد گروههاي تروريستي در سوريه از سلاحهايي که پس از سرنگوني قذافي از ليبي ارسال مي شود، استفاده مي کنند. اين اولين باري است که يک مسئول بلندپايه آمريکايي بطور علني از فرستاده شدن سلاح به سوريه سخن مي گويد.

 اين واقعيت هايي است که دير به آن اعتراف شد اما اين روزها مردم جهان تا حدودي با حجم گسترده دروغ ها و فريبکاري رسانه هاي برخي کشورهاي غربي و عربي درباره سوريه آشنا شده اند،اکنون دو سال است که اين رسانه ها به دروغگويي و فريبکاري درباره سوريه مشغولند، اين رسانه ها بطور عمده در دست تعدادي از کشورهاي عرب خليج فارس قرار دارند که براي اجراي نقشه هاي صهيونيست ها و غربي ها در منطقه خاورميانه به دروغگويي و فريبکاري درباره حوادث سوريه مشغولند. اما ما بر اين باوريم که حقيقت بالاخره آشکار مي شود هرچند که مدتي طول بکشد. 


                                                          آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: تروریسم ، مدرسه ، مسجد ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار