سلطان پاس های عمقی!

مجتبی جباری (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۶۲، رباط کریم)، بازیکن فوتبال اهل ایران است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛وی هم اکنون عضو باشگاه استقلال تهران است. مجتبی جباری به همراه آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری از استعداد های پرورش یافته جوانان باشگاه استقلال تهران به شمار می روند که در لیگ 11 هر سه آنها باره دیگر در تیم بزرگسالان استقلال تهران به نقش آفرینی پرداختند.

جباری فوتبال را از جوانان راه آهن و زیرنظر سرمربی وقت آن شروع کرد. وی با بازیهای قابل قبولی که انجام داد توانست نظر احدی مربی وقت جوانان استقلال را به خود معطوف کند و راهی باشگاه استقلال شود. رشد جباری در فوتبال از همان سال آغاز شد. در پایان فصل و به دلیل مشمول بودن نظام وظیفه، وی برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان شد.

جباری در تیم ابومسلم توانست خود را به شهرت برساند و به تیم ملی دعوت شود. در پایان فصل ۸۳ -۸۴ مجتبی جباری به تیم استقلال تهران بازگشت و در همان فصل به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. زیدان آسیا: این لقبی است که ژاپنی‌ها بر مجتبی جباری گذاشتند و از آن پس به زیدان آسیا ملقب گردید. مجتبی جباری در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ در مسابقه تیم ایران برابر ژاپن بازی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و باعث حیرت ژاپنی‌ها شد برخی وی را بهترین هافبک و پاسور ایران میدانند.

اگر این مصدومیت های پی در پی سراغ جباری نمی آمد به اطمینان بهترین بازیکن آسیا در پست هافبک به شمار میرفت.همچنین جباری پیشنهادهایی از باشگاه مارسی فرانسه دریافت کرد اما باز مصدومیت به سراغش آمد و مانع لژیونر شدن او گردید/با
برچسب ها: جباری ، استقلال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار