معاون راه و ترابری مازندران خبر داد

اجرای عملیات راهداری 2 میلیون مترمکعبی در محورهای مازندران

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران گفت: در روزهای گذشته، گروه‌های راهداری زمستانی اقدام به اجرای عملیات ویژه راهداری زمستانی، نمک‌پاشی و برف‌روبی به میزان 2 میلیون متر معکب در این محورهای حساس و حیاتی کردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران، عباسعلی نجفی از عملیات راهداری زمستانی راه و ترابری این استان در محورهای ارتباطی کوهستانی خبر داد.
وی بیان داشت: با کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات محورهای کوهستانی مازندران در روزهای گذشته گروه‌های راهداری زمستانی اداره کل راه و ترابری استان مستقر در راهدارخانه‌ها اقدام به اجرای عملیات ویژه راهداری زمستانی، نمک‌پاشی و برف‌روبی به میزان 2 میلیون متر مکعب در این محورهای حساس و حیاتی کردند.
نجفی خاطرنشان کرد: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها، تردد روان وسایل نقلیه، جلوگیری از بروز حوادث سوانح رانندگی با همه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده است.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران تصریح کرد: به این منظور با بارش برف در ارتفاعات محورهای ارتباطی استان از جمله محور هراز، کندوان، سوادکوه و منطقه گدوک و ساری به کیاسر در روزهای گذشته راهداران مستقر در راهدارخانه‌های این اداره کل به عملیات راهداری زمستانی پرداخته‌اند که این امر موجب تسهیل در شرایط ترافیکی و حمل و نقلی محور شد.
نجفی اظهار امیدواری کرد: با انجام اقدامات ایمنی و پیشگیرانه از سوی این اداره کل و رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و مسافران شاهد ارتقای ایمنی و سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن در سطح راه‌های استان باشیم.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران اذعان داشت: در طول 10 هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان مازندران حدود 16 راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند.
نجفی متذکر شد: در این راهدارخانه‌ها 291 نفر از راهداران در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی و با 193 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در 3 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول هستنند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.