حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دشمن اصلی دولت جریان انحرافی است

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: دولت بايدنسبت به گروه هايي كه در آستانه انتخابات با عنوان تشكل هاي حامي آن اعلام موجوديت مي كنند، واكنش نشان دهد.

محمدنبي حبيبي دبيركل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکل گیری حلقه حامیان دولت، گفت: اگر حلقه شکل گرفته از حامیان دولت از وابستگان به جريان انحرافي باشند، به این موضوع طور قطع ضربه سختي به دولت خواهد زد.
وي افزود: از ماهها قبل جريان انحرافي در تدارك حضور در انتخابات بوده و برای رسیدن به این خیال درصدد ضربه زدن به جريان اصولگرایی است.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان كرد: شوراي نگهبان به عنوان ناظر ويژه انتخابات مجلس بايستي نسبت به ورود اشخاص وابسته به جريان انحرافي به انتخابات مجلس نهم واكنش نشان دهند و با شناسايي اين افراد و عدم تائيد صلاحيتشان اجازه ورود آنها را به خانه ملت ندهد.
دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به جریاناتی که در غالب شعارهايي همچون حمايت از دولت، قصد ورود به عرصه سياسي كشور را دارند، خاطرنشان کرد:دولت باید با اتخاذ تدابیر ویژه از سوءاستفاده ابزاري جریان انحرافی از دولت جلوگیری کند؛چراکه اين جريانها دشمنان اصلي دولت و ملت هستند./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار