معاون فرماندار گچساران عنوان کرد

ظرفیت بالای گچساران برای سرمایه‌گذاری در بخش آب

معاون فرماندار گچساران با بیان این‌که 70 درصد منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد متعلق به گچساران است، گفت: این شهرستان در بخش آب ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، سید‌مرتضی سجادپور ‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه باید به این باور برسیم که با ترویج فرهنگ کار در عرصه اقتصادی می‌توان جلوی خیلی از آسیب‌های اجتماعی اقتصادی را گرفت.
وی توسعه حمل و نقل و راه ‌آهن، هتل و رستوران، بهداشت و درمان، بازارچه‌های ویژه صنایع دستی و پیگیری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این شهرستان دانست.
معاون فرماندار گچساران تصریح کرد: گچساران علاوه بر داشتن ظرفیت‌های بخش صنعت 70 درصد منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد را در خود جای داده است که ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.
سجادپور وجود حداکثری اماکن و بقاع متبرک، امامزاده‌ها به ویژه مرقد مطهر امامزاده بی‌بی‌ حکیمه خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) را از دیگر فرصت‌های خوب برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان دانست.
وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، گچساران دارای توانمندی‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی و گردشگری است.
این مقام مسئول در گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مخازن عظیم نفت و گاز، سرمایه‌گذاری در طرح‌های پایین ‌دستی نفت و گاز و پتروشیمی در راستای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری از اهمیت زیادی برخوردار است.
سجادپور با تأکید به مسئولان این شهرستان خواهان ارائه طرح‌های پیشنهادی در تنظیم سند توسعه اشتغال شد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت کارگروه اشتغال گفت: فعالیت‌های کارگروه باید در راستای توسعه اشتغال پایدار و تولید صادرات محور در جهت سند چشم‌انداز و سند توسعه شهرستان پیگیری شود.
معاون فرماندار گچساران در ادامه به خدمات گسترده دولت کنونی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: دولت با رویکرد عادلانه‌ای که از همان ابتدا در پیش گرفت بسیاری از زیرساخت‌ها را در چنین مناطقی که در گذشته کمتر به آن پرداخته می‌شد فراهم کرد.
این مسئول افزود: هم‌اکنون بسیاری از سرانه‌ها در این شهرستان به لطف نگاه عادلانه دولت افزایش یافته است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.