در قالب پروژه گردشگری پیشنهاد شد

ایجاد باغ پرندگان و طبیعت‌درمانی در پارک کوهستان تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: در فاز دوم مجموعه گردشگری «ائل‌گلی» ایجاد باغ پرندگان و طبیعت‌درمانی با هدف افزایش جذب گردشگر در این مجموعه تعریف شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی اظهار کرد: مجموعه باغ پرندگان با توجه به بدیع بودن خود در منطقه شمال‌غرب می‌تواند ‌بیشترین بازدیدکننده از پارک‌های گردشگری منطقه را داشته باشد و بر منافع درآمدی مجموعه بیفزاید.
وی افزود: از امکانات تفصیلی این طرح می‌توان به باغ‌های مختلف پرندگان، پرندگان شکاری، پرندگان دانه‌خوار و میوه‌خوار، پرندگان ماهی‌خوار، پرندگان کمیاب، فضای سبز، آبراهه‌ها، برکه‌ها و صخره‌ها اشاره کرد.
محمدی اضافه کرد: موزه تاکسیدرمی پرندگان، مرکز فروش انواع پرندگان و لوازم موردنیاز نگهداری پرندگان، مرکز مشاوره دامپزشکی طیور، کافی‌شاپ و رستوران مجموعه، غرفه‌های خدماتی مختلف و باغ طبیعت‌درمانی از دیگر تاسیسات قابل اجرا در این منطقه است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: پیش‌بینی می‌شود راه‌اندازی این منطقه در جذب سالانه 400 هزار گردشگر و اشتغالزایی برای 36 نفر تاثیرگذار باشد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.