سرلشکر جعفری مطرح كرد

طرح‌هاي جامع دفاعي سپاه براي مقابله با احتمالات/ دشمنان چاره‌اي جز عقب‌نشيني تدريجي ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينكه ما همه راهبردها و رهیافت‌های ممکن دشمنان را شناسایی کرده‌ایم، گفت: سپاه پاسداران برای همه احتمالات ممکن دارای طرح‌های دفاعی جامع بوده و قدرت ما در زمین، هوا و دریا، قدرتی در حد ظرفیت پاسخگویی مطمئن به همه تهدیدات است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عموي سپاه، سردار سرلشکر محمدعلي جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن بازدید از روند توسعه، توان و آمادگی یگان‌های استان کرمان در جمع بسیجیان این استان گفت: انقلاب اسلامی با موفقیت از مرحله سوم خود با ریزش و رویش‌های جدید عبور خواهد کرد و پیشرفت و عدالت، هندسه اصلی این مرحله خواهد بود.

وی افزود: راهبرد دفاعی سپاه جامع و کامل است، ما همه راهبردها و رهیافت‌های ممکن دشمنان را شناسایی کرده‌ایم و برای همه احتمالات ممکن دارای طرح‌های دفاعی جامع هستیم و قدرت ما در زمین، هوا و دریا، قدرتی در حد ظرفیت پاسخگویی مطمئن به همه تهدیدات است.

فرمانده كل سپاه پاسدان اضافه كرد: یگان‌های زمینی ما امروز اتصال کاملا عمیق و سازماندهی شده‌ای با بسیج برقرار کرده است، گردان‌های امام حسین(ع) در همه مناطق جمعیتی در مسیر ارتقای رزم و آمادگی‌های دفاعی قرار دارند و برای انجام مأموریت‌های رزمی و دفاعی آماده‌اند. آنها صدها گردان پیاده رزمی هستند که برای اجرای مأموریت‌های دفاع زمینی ایجاد شدند.

وی در ادامه افزود: یگان حرفه‌ای زمینی سپاه در کنار یگان‌های رزم بسیج پایه، نقشه بازدارندگی ما را در جنگ زمینی کامل کرده‌اند، اما با این حال در وضع موجود متوقف نمی‌شویم.

سرلشكر جعفري در پايان با بيان اينكه در آستانه سی چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما از هر زمان آماده‌تر و قدرتمندتر هستیم، خاطرنشان كرد: دشمنان ما ناامید شده‌اند و چاره‌ای جز عقب‌نشینی تدریجی ندارند چرا كه واقعیت‌های انقلاب و نظام اسلامی توسط دشمنان پذیرفته شده است و لذا مجبور به پذیرش این حقایق هستند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: سپاه ، گردان ، یگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار