فجر سی و یکم در آیینه سیمرغ بلورین؛

"داودنژاد":آرزوی برگرداندن مخاطبان میلیونی به تاراج رفته مان را به سینما دارم

كارگردان فيلم "كلاس هنرپيشگي" گفت: امیدوارم روزی مخاطبان به تاراج رفته مان را از سینما با نشان دادن زندگی بدون واسطه در فیلم هایمان دوباره به این عرصه برگردانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛  شب گذشته در قسمت هشتم از سری برنامه های هفت ویژه جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد "علیرضا داود نژاد" کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ی "کلاس هنرپیشگی" گفت: از زمان ورود به سینما تمام تلاشم براین بوده است که سینما را به اطراف نزدیکتر کنم.
وی ادامه داد: از نوجوانی مشکلات سینما را مشکلات خود می دانستم و نظام هنری و رسانه ای ما اکنون با وجود مسائل بسیار از قبیل بحران نا امنی سرمایه اغتشاش و ضعیف تولید، کاهش مداوم سالن سینمایی و نمایش های غیر قانونی در مواجهه با رقیبان جهانی شکست خورده است و امروز زندگی ایرانی از سینمای ایرانی بیرون رفته است.
این کارگردان عنوان کرد: در "کلاس هنرپیشگی" تمام تلاشم را کردم تا یک قدم به زندگی نزدیک تر شوم و مقصودم در این اثر بی واسطه تر کردن زندگی در سینما بود و امیدوارم که روزی، مخاطبان میلیونی به تاراج رفته مان را دوباره به سینما برگردانیم.
وی افزود: هنگام تماشای این فیلم با تماشاچی در سالن ها متوجه برقراری ارتباط جنبه ی اقتصادی کار دلیل استفاده از خانواده ام نبود بلکه شناخت نسبت به آن ها و قابل پیش بینی بودنشان هدایت کردن آن ها را راحت تر می کرد.
"زهرا داود نژاد" بازیگر این فیلم در ادامه عنوان کرد: کار در این پروژه در عین جذابیت و لذت بخش بودن بسیار سخت بود و پدر همانند یک قهرمان با ایمان قدرت و شهامت رسالت خود را به خوبی در این اثر انجام داد./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار