چگونه انگیزه لازم برای ترک سیگار را بدست بیاوریم؟

۷۰ درصد سیگاری ها می گویند ، دلشان می خواهد سیگار را ترک کنند اما فقط ۲۰ درصد آنها ترک کردن سیگار را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ اگر هنوز برای ترک سیگار آماده نیستید و انگیزه لازم را ندارید حداقل می توانید کارهایی انجام دهید که انگیزه شما را برای ترک سیگار در آینده بیشتر کند ، به این ترتیب یک قدم به ترک سیگار نزدیکتر می شوید.
اطلاعات و مطالبی که درباره مزایای ترک سیگار منتشر می شود را مطالعه کنید . از مزایایی که بیشتر از بقیه برای شما اهمیت دارند یک لیست تهیه کنید و آن را همیشه جلوی چشمتان قرار دهید.
 
آن دسته از خطرات تنباکو که احساس می کنید بیشتر از بقیه سلامت شما را تهدید می کنند را شناسایی کنید.
 
تعداد سیگارهایی که هر روز استفاده می کنید را بشمارید تا کاملا" متوجه شوید که هر روز چقدر تنباکو مصرف می کنید . علاوه براین سعی کنید را ههای موجود برای محدود کردن و کم کردن مصرف سیگار را شناسایی کنید.
 
با پزشکتان مشورت کنید تا درباره درمان ها و روشهای جدید ترک سیگار چیزهای بیشتری یاد بگیرید.
 
با آن دسته از دوستان خود که موفق شده اند سیگار را ترک کنند صحبت کنید و از آنها بپرسید که چطور موفق شده اند این کار را انجام دهند.
 
در خانه و ماشین خود چند منطقه ممنوعه تعیین کنید و به هیچ وجه در این مناطق سیگار نکشید. این کار باعث می شود که نسبت به میزان تنباکویی که در هر روز مصرف می کنید آگاهی بیشتری پیدا کنید .علاوه براین با این کار در واقع از خانواده و دوستان خود که بطور غیر مستقیم ازسیگار کشیدن شما متضرر می شوند ، محافظت می کنید.
 
منبع: آفتاب
 
برچسب ها: سیگار ، ترک سیگار ، تنباکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار