دريادار سياري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ايران برترين قدرت دريايي منطقه است/ رونمايي از دستاوردهاي جديد نيروي دريايي در آينده نزديک

فرمانده نيروي دريايي ارتش از رونمايي دستاوردهاي جديد اين نيرو در آينده نزديک خبر داد و گفت: ما به دنبال مقايسه خود با قدرت‌هاي استکباري نيستيم، چرا که آنها مي‌خواهند اهداف استکباري‌شان را محقق کنند، ولي ما توانسته‌ايم از بسياري جهات، توان نيروي دريايي خود را ارتقا دهيم.

"دريادار حبيب‌الله سياري " در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با بيان اين‌که نيروي دريايي، همواره در مسير پيشرفت گام برمي‌دارد، از رونمايي دستاوردهاي جديد اين نيرو در زمينه‌هاي متعدد خبر داد و گفت: با توجه اينکه ساخت تجهيزات اين نيرو مانند زيردريايي بسيار زمان‌بر است، اميدواريم تا پايان سال‌جاري، رونمايي در اين حوزه داشته باشيم.

وي ايران را برترين قدرت دريايي منطقه دانست و تصريح کرد: ما به دنبال مقايسه خود با قدرت‌هاي استکباري نيستيم، چرا که آنها مي‌خواهند اهداف استکباري‌شان را محقق کنند، ولي ما توانسته‌ايم از بسياري جهات، توان نيروي دريايي خود را ارتقا دهيم.  
 
فرمانده نيروي دريايي ارتش تاکيد کرد: ما به دنبال امنيت پايدار در منطقه هستيم و مي‌خواهيم اين امنيت پايدار در منطقه و همچنين تنگه هرمز برقرار شود.

دريادار سياري همچنين با اشاره به طرح مذاکره آمريکا با ايران که از سوي برخي از مقامات آمريکايي عنوان شده‌است، فرمايشات مقام معظم رهبري در 19 بهمن ماه جاري در اين خصوص را يادآور شد و گفت: فرمايشات معظم له بايد براي تمامي مسئولان کشور، فصل‌الخطاب باشد.

وي خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري در 19 بهمن، تمام مطالبات خود را به طور صريح از ملت و مسئولان مطرح کردند که اميد است اين موضوع مورد توجه ويژه مسئولان قرار گيرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار