طي بيانيه‌اي

210 نماينده مجلس از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند

210 نفر از نمايندگان مجلس طي بيانيه‌اي از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران متن این بیانیه كه در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) قرائت شد،  بدین شرح است:

ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در حمایت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به زیباترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن در سراسر ایران اسلامی حضور یافت و با این نمایش قدرت تاریخی همه طراحی‌ها و نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش را نقش بر آب نمود و یک بار دیگر این سخن تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ثابت نمود که ما می‌خواهیم به همه دنیا نشان دهیم که قدرت‌های فائقه را هم می‌توان با نیروی ایمان شکست داد.

اتحاد و انسجام ملی و حضور همه اقشار این ملت مقتدر به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران، زنان شجاع و مردان کهنسال،‌ نسل سوم و چهارمی‌هایی که به صلابت نسل اول انقلاب به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همچنان عشق می‌ورزند نشان دهنده این واقعیت است که این ملت بزرگ را نه با جنگ سخت و نه با جنگ اقتصادی و روانی نمی‌توان از صحنه بیرون کرد و آمریکا روزی ناگزیر خواهد شد در مقابل عظمت این نظام مقدس الهی تسلیم شود و واقعیت‌های موجود را بپذیرد و به سیاست‌های خصمانه‌ خود پایان دهد.

آمریکا امروز باید بداند که همه اقشار این ملت با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری یک صدا و متحد به هرگونه درخواستی تا زمانی که سیاست‌های خصمانه و ظالمانه را علیه ملت بزرگ ایران اعمال می‌نماید جواب منفی داده و با استحکام و قاطعیت مسیر انقلاب اسلامی را ادامه خواهد داد.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران متواضعانه از آحاد ملت به خاطر این حضور ارزشمند و تاریخی و حمایت‌های قاطع از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می‌نماییم و اعلام می‌داریم هر گامی که برخلاف رهنمودها و دستورات رهبری‌ معظم در راستای ایجاد اختلاف و اهانت به مسوولین نظام برداشته شود خواسته یا ناخواسته تامین‌کننده منافع دشمنان انقلاب به ویژه آمریکای جنایتکار بوده و محکوم می‌گردد.

در پایان با الهام از کلام رهبر عظیم‌الشان انقلاب که فرمودند: "فضای اهانت و هتک حرمت مخالف اسلام و مخالف شرع و خلاف عقل سیاسی و موجب خشم خداوند است". از مراجع قانونی ذی‌ربط می‌خواهیم ضمن ریشه‌یابی حرکت جریان‌های خودسر با هتاکان حریم و بارگاه کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ع) و با اخلال‌گران مراسم باشکوه 22 بهمن در شهر قیام و اجتهاد که علی‌رغم این تاکیدات و هشدارهای داعیانه حرمت‌ها را شکستند قاطعانه برخورد نمایند.

انتهای پیام /س2
برچسب ها: مجلس ، بیانیه ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار