هفته چهارم از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر كشتي ‍آزاد؛

دوباره جنجال، باز هم داوران متهم رديف نخست

هفته چهارم از دور برگشت پيكارهاي ليگ برتر كشتي آزاد باز هم با جنجال و اعتراض به نحوه قضاوت داوران همراه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، از گروه نخست رقابت ها و در سالن ولايت شهرستان بروجرد ديدار تشريفاتي تيم هاي شهرداري ملاير و خونه به خونه بابل با جنجال همراه شد و در نهايت با راي داوران شش بر يك به سود شاگردان امير توكليان يعني شهرداري ملاير خاتمه يافت. تا ديدار وزن 66 كيلوگرم همه چيز خوب پيش مي‌رفت اما اعتراض غلامرضا محمدي سرمربي تيم خونه به خونه بابل نسبت به راي كشتي وزن 74 كيلوگرم كه به شكست مرتضي رضايي قلعه انجاميده نتيجه اي در برنداشت باعث شد محمدي اجازه ندهد كشتي گيرانش در سه وزن 84، 96 و 120 كيلوگرم به ميدان بروند تا در نهايت تيم بدون باخت خونه به خونه بابل در ديدار آخر دور مقدماتي طعم شكست را هم بچشد متاسفانه آنطور كه محمدي نسبت به راي داوران اعتراض داشته قطعاً همانند ديدار شهرداري ملاير با نفت تهران باز هم داوران و داوران متهم رديف نخست هستند.

در ديگر ديدار تشريفاتي گروه نخست تيم بدون پيروزي آبفاي زنجان در خانه به نخستين برد خود دست يافت و توانست شش بر يك تيم پيشگامان آسانسور مازندران را شكست بدهد. شكست غير منتظره طهماسبي زاده، دنگسركي و محمديان در سه وزن 55 و 60 و 84 كيلوگرم زمينه شكست نماينده مازندران را فراهم كرد.

اما از گروه دوم رقابت ها و در سالن ابن سيناي همدان تيم تله كابين گنجنامه اين شهر در حالي كه تا كشتي وزن 84 كيلوگرم سه برد و از نماينده سبزوار پيش بود با دو شكست مهران ميرزايي و خشايار دهستاني مقابل عرفان اميري و پرويز هادي در نهايت چهار - سه مغلوب ثامن الحجج (ع) سبزوار شد شايد اگر همداني ها از عباس دباغي در 60 يا سعيد ابراهيمي در 120 كيلوگرم استفاده مي‌كردند و مي‌توانستند شكست سنگين دور رفت مقابل ثامن را در همدان تلافي كنند. در ديگر ديدار گروه دوم تيم شش باخته و ضعيف مجاهدان صنعت برق گلوگاه باز هم در خانه شكستي ديگر را پذيرفت و شش بر يك به نيروي زميني ارتش باخت.

در اين ديدار تيم گلوگاه بدون در اختيار داشتن نمايندگان اوزان 55 و 84 كيلوگرم عملا از ابتداي كار و قبل از شروع مسابقه دو بر صفر از حريف عقب بود و پيروزي امير خرقي، مصطفي حسين خاني، جواد نظري، ياسر قرباني و جعفر دليري مقابل تك برد علي اصغر طهماسبي در 66 كيلوگرم در نهايت يك شكست تحقير آميز ديگر را براي نماينده مازندران رقم زد تا گلوگاهي ها حسابي پشيمان از شركت در ليگ امسال باشند ضمن اينكه شنيده مي‌شود احتمالاً تيم گلوگاه در ديدار هفته پاياني دور مقدماتي همانند دور رفت مقابل سايپا تنكابن حاضر نخواهد شد.

گفتني است هفته پنجم و پاياني از دور برگشت رقابت ها عصر چهارشنبه 21 دي برگزار مي‌شود و دوشنبه هفته بعد آن يعني 26 دي مسابقات نيمه نهايي، رده بندي و فينال به انجام مي‌رسد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار