جان‌سخت ترین موجود دنیا +عکس

بسیاری معتقد هستند که سوسک ها جان سخت ترین موجودات روی زمین هستند اما باید به این نکته یادآور بشیم که خرس های آبی از آن ها نیز جان سخت تر هستند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فرار از سختی ها و غالب شدن به تمامی مشکلات کار هر انسان و یا موجودی نیست و بالاخره هر کدام نقظه ضعف های خود را دارند اما در این میان برخی موجودات بسیار جان سخت هستند.

بسیاری می گویند سوسک ها می توانند حتی از حملات هسته ای نیز جان سالم به در ببرند اما موجودی در دنیا وجود دارد که حتی از سوسک نیز جان سخت تر است و شاید تا به حال هیچ چیز از آن نشنیده باشید.



"Tardigrades" که البته به نام خرس آبی نیز شناخته می شود یکی از شگفت انگیزترین موجودات روی زمین است. این موجودات می توانند در سخت ترین شرایط زنده بمانند و به نام "بزرگترین بازمانده طبیعت" شناخته می شود.

نزدیک به 900 گونه از این موجودات در طبیعت حضور دارند که می توانند از شرایطی مانند: یخ زدن، تبخیر شدن، تشعشعات هسته و ... جان سالم به در برند و همچنین میانگین سن آن ها 200 سال است.

آن ها بسیار کوچک و در حد 1 میلی متر اندازه دارند و در بسیاری از نقاط دنیا از اعماق اقیانوس ها تا بالاترین نقطه کوه ها وجود دارند. این موجودات اگر در کنار هم قرار بگیرند می توانند دنیا را نابود کنند و چیزی حریف آن ها نیست.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۰:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
الله اکبر
این موجود زمینیه یا فضایی!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
چشم نداره؟ چی میخوره؟ شبیه موجودات فضاییه...
آخرین اخبار