مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

حل مشکل کارگران باید اولویت‌کاری دستگاه‌ها باشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: حل و فصل مشکل کارگران باید اولویت‌کاری دستگاه‌ها باشد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در نشست با مجموعه‌های ورزشی کارگران اظهار داشت: همواره وجود فضای گرم و صمیمی در هر یک از محیط‌های کاری بین کارگران و کارفرمایان موجب بهتر شدن فرآیند بهره‌وری کار شده و نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد.
وی با اشاره به لزوم ورزش در جامعه کارگران افزود: نگاه به ورزش، یک نگاه استراتژیک است که باید توجه خاص و ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم.
فاتح همچنین ادامه داد: در نگاه جامعه به ورزش، ورزش قهرمانی در کنار ورزش‌های همگانی باید مورد توجه مجموعه ورزشی کارگران قرار گیرد.
در ادامه مسائل و مشکلات کارگران اعم از تبدیل وضعیت همکاران مجموعه‌های ورزشی از قردادهای قانون کار به صورت قرارداد دائمی مورد بحث و بررسی قرار داد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز نیز از تدوین زمان‌بندی بازدید کارشناسان حوزه تعاون اداره متبوع از شرکت‌های تعاونی خبر داد.
احمد غریوی گفت: با بازدید از شرکت‌های تعاونی توسط کارشناسان، مسائل و مشکلات شرکت‌های تعاونی از نزدیک بررسی شده و ضمن نظارت، راهکارها و ارشادات قانونی در راستای رفع مشکلات این واحدها با اقدام سریع و به موقع از بسیاری از مسائل و مشکلات آتی جلوگیری خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: بررسی آخرین وضعیت حقوقی، رفع موانع و مشکلات فراروی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای افزایش فرصت‌های شغلی همچنین ایجاد تحرک و پویایی در این شرکت‌ها برای اثرگذاری در اقتصاد ملی با توجه به برنامه پنجم توسعه از اهداف این طرح است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.