هوشنگ نصيرزاده:

مظفري زاده نمايش موفقي داشت

كارشناس داوري فوتبال در خصوص قضاوت داوري در بازي تيم استقلال و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم بازي هاي ليگ برتر گفت: سعيد مظفري زاده داور بازي 2 تيم استقلال تهران و سپاهان اصفهان با بيش از يك سال غيبت كه ناشي از طرز كار تشكيلات داوري در چيدمان بازي ها بود بالاخره در ورزشگاه ‍آزادي سوت زد.

هوشنگ نصيرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بازي دو تيم آبي پوشان پايتخت و سپاهان اصفهان از يك نظر براي بينننده تلويزيون موضوع جديدي داشت كه آن هم حذف تبليغات از روي پيراهن داوران بود علت آن هم تذكراتي بود كه كنفدراسيون آسيا به كميته داوران داده بود.

وي در ادامه تصريح كرد: در نيمه اول بازي پژمان منتظري به درستي از سوي مظفري زاده اخطار گرفت و اين داور در كنترل تمامي صحنه ها موفق عمل كرد.

نصيرزاده در ادامه عنوان داشت: همچنين در نيمه دوم داور به نفع تيم استقلال يك پنالتي گرفت كه ناشي از دقت داور روي صحنه مربوطه بود زيرا بازيكن استقلال موقعي كه مي‌خواست توپ را به سمت دروازه سپاهان شوت كند قبل از ضربه مكث كوتاهي داشت و همين باعث شد كه بازيكن تيم سپاهان از پشت به بازيكن استقلال برخورد كند.

وي در ادامه اضافه كرد: در طول مسابقه مظفري زاده انگيزه هاي زيادي براي يك نمايش خوب داشت و توانست در اين بين روز موفقي را پشت سر بگذارد.

*داوران پخش زنده خوب عمل كردند

نصيرزاده در خصوص قضاوت داوري بازي 2 تيم پرسپوليس تهران و ملوان انزلي گفت: هر 2 پنالتي تيم پرسپوليس از سوي عليرضا فغاني داور بازي كاملا درست بود كه اين ناشي از دقت نظر داور در صحنه ها بود وي پنالتي اول و دوم را به خوبي قضاوت كرد در واقع بايد گفت كه داوران هر دو تيم بازي پخش زنده، كاملا موفق بودند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار