فرماندار شیراز تاکید کرد

تسریع در توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع)

فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر تسرع در توسعه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، گفت: توسعه این حرم مطهر باعث رشد سفرهای زیارتی به سومین حرم اهل بیت (ع) می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه در دیدار با آیت‌الله حاج سید محمد مهدی دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و بازدید از اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: به عنوان یک فارسی خدمت کردن در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران به عنوان فرماندار شهرستان شیراز را برای خود یک افتخار می‌دانم.
وی خاطرنشان کرد: نابسامانی‌های موجود در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) زیبنده سومین حرم اهل‌بیت (ع) و همچنین بارگاه ملکوتی آن حضرت نیست و انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این ناهنجاری‌ها اقدام کنند تا با توجه به نزدیکی ایام نوروز و بسیاری زائران شریف، زمینه رفاهی این عزیزان به بهترین شکل ممکن فراهم شود.
وی با بیان اینکه اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دارای بافتی تاریخی و فرهنگی است اضافه کرد: با توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع)، منطقه تاریخی و فرهنگی اطراف حرم مطهر (ع) نیز توسعه می‌یابد و به دنبال آن نیز شاهد رشد سفرهای زیارتی به شهر مقدس شیراز می‌شویم.
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) نیز در این دیدار در مورد وضعیت بین‌الحرمین و نگرانی‌های موجود و همچنین وضعیت ترافیکی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) و رفاه حال زائران سخنانی ایراد کرد و از فرماندار شهرستان شیراز به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان خواستار همراهی به منظور تسریع در اجرای طرح توسعه آن حرم مطهر شد.
در پایان این دیدار فرماندار شهرستان شیراز به همراه حجت‌الاسلام علی نجفی مشاور خود از محله‌های اطراف حرم مطهر (ع) بازدید به عمل آوردند و سید محمد حسن دستغیب مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) نیز در مورد مشکلات پیش روی توسعه حرم مطهر (ع) توضیحاتی ارائه داد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.