دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان فارس:

ورود کالای قاچاق از اهداف کلان دشمن برای رواج بیکاری است

دبیر کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: ورود کالای قاچاق از اهداف کلان دشمن برای رواج بیکاری و از بین بردن فرصت‌های اقتصادی کشور است.

به گزارش حوزه حقوقي- قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، غلامحسین زارع‌پور دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس؛ در جلسه کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين استان، با اشاره به تاثیرات منفی ورود کالاهای قاچاق به استان، اظهار داشت:افراد جامعه باید به این باور برسند که با مصرف کالای قاچاق، به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال فرزندان خود را نيز هدف قرار مي دهند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت:امروزه شاهد مصرف کالاهای قاچاقی هستیم که حتی در خود کشورهای تولید کننده نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و این نکته باید مورد توجه مصرف کنندگان این نوع کالاها در استان قرار گيرد.

وي با تاکید بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای مبارزه با هجمه گسترده ورود کالای قاچاق اظهار داشت: ورود کالای قاچاق از اهداف کلان دشمنان برای رواج بیکاری و از بین بردن فرصت‌های اقتصادی کشور است.

زارع‌پور با بیان اینکه در بخش فعالیت‌های فرهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا گام‌های اولیه برداشته شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 700 دقیقه سخنرانی موثر توسط ائمه جمعه در سراسر استان فارس جهت شفاف سازی و تبیین اثرات مخرب مصرف کالای قاچاق در نزد مردم، انجام گرفته است ، اما با این حال نیز باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب، گام‌های بیشتری برداشته شود.

دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان فارس در ادامه با تقدیر از فعالیت اعضا کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين استان در کسب مقام نخست کمیسیون های کشور در 2 سال گذشته، گفت: باید به نقطه‌ای برسیم که جستجوی مردم تنها برای خرید کالای ایرانی باشد که این امر اثرات مخرب مصرف کالای قاچاق را در کشور کاهش می‌دهد.

گفتنی است این جلسه با سخنرانی عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام ملک مکان رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس پایان یافت./خ2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار