قاضي‌پور:

افزايش‌نيافتن حقوق كارمندان در سه ماه اول سال 92 ظلم است

نماينده مردم اروميه در مجلس با بيان اينكه من به عنوان عضو فراکسیون کارگری نسبت به اعمال‌نشدن افزایش حقوق کارمندان اعتراض دارم، گفت: نظر فراکسیون کارگری در رابطه با حقوق کارگران حدود ۸۰۰ هزار تومان بوده است و ديده‌نشدن این میزان افزایش ناچیز در بودجه سه دوازدهمي ظلم به کارمندان دولت است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نادر قاضي پور نماينده مردم اروميه در مجلس در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) در اخطاری با استناد به اصل ۳ بند ۲ قانون اساسی گفت: در صورتي که دولت با استناد به لايحه بودجه سه دوازدهم در سه ماهه ابتداي سال 1392 مستمري کارمندان را افزايش ندهد، در حق اين قشر اجحاف کرده است.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس تصريح کرد: چگونه مي‌شود قيمت‌ها و تورم رشد کند ولي حقوق کارمندان رشدي نداشته باشد؟  اين برخلاف عدالت است.

قاضي‌پور خاطر نشان کرد: مگر مصوبه دولت و مجلس را همين افراد اجرا نمي‌کنند پس چگونه حقوق آن‌ها را افزايش ندهيم؟

وي گفت: شورای تعیین‌کننده حقوق کارگران، میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده را 25 درصد اعلام کرده است که این خلاف نظر فراکسیون کارگری است چرا که به نظر ما حقوق کارگران باید در سال آینده حدود 800 هزار تومان باشد.

نماينده اروميه در ادامه افزود: من به عنوان عضو فراکسیون کارگری نسبت به اعمال نشدن افزایش حقوق کارمندان اعتراض دارم.

عضو كميسيون صنايع با بيان اینکه نظر فراکسیون کارگری در رابطه با حقوق کارگران حدود ۸۰۰ هزار تومان بوده است، اظهارداشت: حتی این افزایش ناچیز هم در این لایحه دیده نشده است لذا باید یک تبصره به این تبصره اضافه شده تا افزایش حقوق کارمندان محقق شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: حقوق ، کارمند ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار