دريچه گزارش مي دهد؛

بررسی تخصصی گلکسی S4 + تصاویر

تمام اطلاعاتی که شما باید در مورد جدیدترین تلفن همراه سامسونگ بدانید به همراه آخرین بنچمارک های آن، و هم چنين اطلاعات قدم نورسيده ي خانواده ي کهکشاني ها را در اين خبر خواهيد خواند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامسونگ در طراحی و ساخت این گوشی ریزه‌کاری های ارزشمندی را به‌کار گرفته است. به گفته تردید آمیز سامسونگ بدنه این گوشی از پلی‌کربنات است که استحکام و دوام بیشتری نسبت به پلاستیک دارد، در اطراف گوشی نیز از نوار فلزی مانند به درستی استفاده شده است. طراحان سامسونگ شروع این نوار فلزی را کمی بالاتر از شیشه محافظ نمایشگر شروع کردند تا آن را نسبت به ضربات مستقیم به نمایشگر نیز بیش از گذشته مقاوم سازند.
 

اما اعجاز سامسونگ در این بخش به ابعاد و وزن این مدل باز می‌گردد. جایی که سامسونگ یک نمایشگر ۵ اینچی را در ابعادی تقریبا مشابه با S3 با نمایشگر ۴.۸ اینچی جای داده است. سامسونگ موفقیت خود در این زمینه را با کم کردن ضخامت گوشی ( حدود ۰.۷ میلی‌متر) و سبک‌کردن آن در حدود ۳گرم نسبت به S3 کامل کرده است. سامسونگ با کاستن از لوکس بودن گوشی در عوض ابعاد و ضخامت بسیار خوبی را به آن بخشیده است.
 

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بودند که سامسونگ قادر نیست نمایشگرهای Super AMOLED با رزولوشن تمام HD را به این سرعت به گوش خود برساند. محدودیت‌های تکنولوژیکی و مشکلات عمده‌ای که بر سر راه تولید انبوه این نمایشگرها وجود داشت به شایعات بسیاری در مورد استفاده سامسونگ از LCD به‌جای SAMOLED در S4 دامن زد.
سامسونگ در یک حرکت ریسکی در نهایت این نمایشگر را با تکنولوژی سبزتری به نسل جدید خود وارد ساخت. با این‌که احتمالا کارشناسان بعدا با انجام انواع و اقسام تست‌ها ایراداتی را نسبت به نوع نمایش رنگ‌ها علی‌الخصوص رنگ سفید به آن وارد می‌سازند، اما آنچه حائز اهمیت است این است که بسیاری از خبرنگاران و کارشناسانی که در مراسم معرفی، نمایشگر جدید سامسونگ را تست کردند،‌ آن را فوق‌العاده چشم‌نواز قلمداد نموده‌اند.
 

این دقیقا همان رازی است که سامسونگ با استفاده از آن بسیاری از خریداران را در نگاه اول سحر و جادو می‌کند. خریدارانی که شاید به‌اندازه کارشناسان خرده‌گیر به تعادل و توازن رنگ اهمیت چندانی ندهند.
سامسونگ به‌درستی نیاز بیشتر به چیپ‌های کم مصرف ولی در عین حال قدرتمند را حس کرد و علی رغم مشکلات بسیار این معماری نظیر گرمای زیاد، بزرگی چیپ و قیمت بالا، در یک اقدام ریسکی دیگر از آن در S4 خود استفاده کرد.
 گردش سامسونگ در زمینه پردازشگر گرافیکی به سمت GPU قدرتمند و کم مصرف PowerVR SGX 544MP3 که قبلا در آیفون و آیپد جواب خود را پس داده بود نیز از نکات قابل اشاره و تأثیرگذار می‌باشد.
 

S4 در زمینه دوربین تنها به پیکسل‌های بیشتر اکتفا کرده و در این زمینه از رقبای سرسختی همانند HTC One و لومیا ۹۲۰ عقب خواهد افتاد. اما گلکسی اس 4 دارای شاتر بسیار سریعی است که توانایی شکار ۱۰۰ عکس در چهار ثانیه را دارد. سامسونگ با آنکه ابعاد دستگاه را در حد و اندازه S3 ثابت نگاه داشته ولی با طراحی مهندسی بهتر توانسته است از باتری قدرتمند‌تری نسبت به نسل پیشین در S4 استفاده کند. باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت S4 در کنار چیپ‌های کم مصرف Exynos و اسنپ دراگون ۶۰۰ ما را به آینده آن خوش‌بین می‌کند. بی‌شک نمایشگر بزرگتر FHD انرژی بیشتری نسبت به نمایشگر HD نسل سوم مصرف خواهد کرد اما سامسونگ با تکنولوژی به‌روز شده مصرف انرژی آن را ۲۰٪ نسبت به قبل بهینه می‌داند. نتایج بنچمارک‌ها تا حدی می‌تواند ما را از وضعیت مصرف انرژی دستگاه و دوام باتری بیشتر آگاه کند.
 
 
Galaxy S4
HTC One
Optimus G Pro
Xperia Z
Butterfly
Optimus G
Nexus
4
Benchmark PI
134
151
147
264
266
285
431
Linpack
749
646
743
630
624
608
213.5
GeekBench 2
3227
2704
3040
2173
2143
1723
 
AnTuTu
23607
22678
20056
20794
19513
 
 
Quadrant
12028
11746
12105
8075
 
7439
4567
GL 2.5 Egypt
40
34
 
29
 
29
26
Epic Citadel
57
56.4
54.2
55.6
 
52.6
53.4
SunSpider
1089
1124
1011
1336
 
1359
1971
Vellamo
2022
2382
 
2189
1866
1512
1310
 
آزمایشات GLB 2.5 و Epic Citadel به قدرت پردازش گرافیکی تلفن تاکید دارند و هر چه فریم در ثانیه بیشتری در این آزمایشات نمایش داده شود قدرت تلفن در بازی‌ها بالاتر خواهد بود.
در آزمایش‌های Sunspider و Benchmark PI هر چه امتیاز کمتر باشد بهتر است و در دیگر آزمایشات امتیاز بالاتر نشان از قدرت و بازده بالاتر دارد. همانطور که در نتیجه بنچمارک‌های گلکسی اس 4 مشاهده میکنید اختلاف آن با Optimus G Pro ال جی و همچنین One اچ‌تی‌سی در بسیاری از آزمایشات کم است اما در اکثر بنچمارک‌ها گلکسی اس 4 امتیاز بهتری را کسب نموده است.
 

در انتهای این بخش بهتر است اشاره‌ای به سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج در کنار NFC هم داشته باشیم که این گوشی را از این نظر نیز کامل کرده است.

و اما ویژگی های این مدل سامسونگ:
 
Air View: با این ویژگی می‌توانیم بدون لمس و فقط با نگاه داشتن انگشت در نزدیک نمایشگر یک پیش نمایش از عکس، ایمیل، پیام دریافتی یا متن داخل مرورگر داشته باشیم.
 

 
پروفایل دوگانه و امنیتی Knox: به‌منظور استفاده همزمان از تلفن برای امور شخصی و کارهای شغلی.
 

 
Smart Scroll: با نگاه به گوشی و کج کردن آن به بالا یا پایین، اسکرول در صفحه انجام می‌گیرد.
 

 
Smart Pause: با دور شدن نگاه از گوشی پخش ویدیو متوقف می‌شود. اگر دوباره نگاه به سمت گوشی برگردد ویدیو دوباره پخش می‌شود.
 

 
Air Gesture: اسکرول کردن صفحات وب، پاسخ به تماس‌های دریافتی، حرکت بین آهنگ‌ها، همه بدون لمس کردن تلفن و فقط با حرکات دست با فاصله نسبت به نمایشگر امکان‌پذیر می‌شود.
 

 
S Translator: سرویس ترجمه برای ترجمه متنی و صوتی در سرویس‌های پیام‌رسان.
 

 
Group Play: اشتراک گذاری محتوا میان حداکثر ۸ دستگاه و به کمک NFC.
 

 
Adapt Display: تغییر رنگ متن و زمینه به صورت هوشمند در زمان مطالعه طولانی کاربر با گوشی.
 

 
دوربین دوگانه: شکار همزمان عکس و فیلم توسط دوربین جلو و عقب
 
Drama Shot: دوربین گلکسی اس 4 دارای شاتر بسیار سریعی است که قادر به ذخیره 100 عکس پشت سر هم می‌باشد، حال به کمک قابلیت دراما شات شما می‌توانید تصاویر گرفته شده را با یکدیگر ترکیب نمایید.
 

 
امکانات دیگری همانند ساخت تصاویر GIF از تعدادی عکس، Eraser mode برای پاک کردن موارد ناخواسته در عکس، Sound & Shot mode برای ضبط چند ثانیه‌ای صدا به همراه عکس و.... نیز در این گوشی هوشمند گنجانده شده است.

سامسونگ برای اولین بار در این زمینه همانند اپل سنگ تمام گذاشته است. لوازم جانبی تهیه شده برای S4 از تنوع، کارایی و زیبایی مطلوبی برخوردارند. همانطور که می دانید لوازم جانبی مناسب می‌تواند بیشترین وفاداری را نسبت به برند ایجاد کرده و کاربر را به شکلی غیر مستقیم در اکوسیستم نگاه دارد.

گلکسی اس 4 دارای سنسور محاسبه دما و رطوبت محیط نیز می‌باشد. به این ترتیب اطلاعات مربوط به دمای محیط به همراه داده‌هایی که توسط سنسور گام شمار بدست می‌آیند توسط نرم افزار S Healt مورد استفاده قرار می‌گیرند . S Health با سیستم کنترل رژیم غذایی نیز یکپارچه شده و اطلاعات مربوط به کالری غذاهای مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 

نرم افزار S Health قادر است به ابزارهای جانبی کنترل فشار خون از طریق بلوتوث متصل شود و اطلاعات بیشتری را در اختیار ورزشکار قرار دهد. سامسونگ با S Health سعی کرده تا علاقمندان به ورزش و ورزشکاران را نیز به سمت تلفن جدید خود جلب کند.
 

سامسونگ علاوه بر S Heath یک دستبند به نام S Band را معرفی کرد که در واقع نوعی گام شمار است و برای زمانی کاربرد دارد که تلفن 5 اینچی غول پیکر همراه شما نیست. به این ترتیب کاربر قادر خواهد بود تا اطلاعات مربوط به گام‌های برداشته خود را توسط S Band محاسبه و جمع آوری کند و وقتی زمان ورزش به اتمام رسید، اطلاعات را به تلفن گلکسی اس 4 خود منتقل نمایند.
 

سامسونگ علاوه بر این‌ها، یک دستبند برای کنترل ضربان قلب را نیز معرفی کرد که آن‌هم قادر به همگام شدن با نرم افزار S Health است.
 
علاوه بر این‌ها یک ترازوی دیجیتال نیز وجود دارد که به وسیله NFC با تلفن سینک شده و اطلاعات را در قالب نرم افزار S Health دریافت می کند.
 

گیم‌پد GamePad

بازی با صفحات لمسی لذت‌بخش است اما هیچ چیز جای دکمه‌ها فیزیکی را نخواهد گرفت؛ چرا که اول کنترل بازی‌ها با دکمه‌های فیزیکی آسان‌تر است و دوم دیگر صفحه‌نمایش توسط انگشتانتان پوشیده نخواهد شد.
 
گیم‌پد جدید سامسونگ با گوشی‌ها ۴ تا ۶٫۳ اینچی سازگار است (شاید گلکسی نوت ۳ صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی داشته باشد) و دارای دکمه‌هایی شبیه به گیم‌پد ایکس باکس می‌باشد. این گیم‌پد به محض قرار گرفتن گوشی با حسگر NFC از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.

شارژر  بی‌سیم

امیدواریم این‌بار سامسونگ به قولش وفا کند و شارژر بی‌سیم گلکسی اس ۴ را ارائه کند؛ هرچند گفته می‌شود گوشی‌های فقط بعضی مناطق این قابلیت را خواهند داشت.

کیت باتری اضافه

خوشبختانه برخلاف اکثر پرچم‌دارانی مانند اچ‌تی‌سی وان و اکسپریا زد سونی، گلکسی اس ۴ دارای باتری قابل تعویض است و اگر باتری یک اسمارت‌فون هیچ‌گاه برایتان کفایت نکرده است می‌توانید یک باتری اضافه از سامسونگ خریداری کرده و به همراه داشته باشید.
 

 
چهار کاور متفاوت برای S4: سامسونگ برای حفاظت از صفحه نمایش S4 کاورهای Flip را در رنگ ها متنوع تولید کرده است. علاوه بر آن کاور S View نیز که دارای یک پنجره کوچک در جلو است به شما این امکان را می‌دهد که از شماره و نام تماس های دریافتی اطلاع پیدا کنید.
 اما برگ برنده S4‌در موارد زیر خلاصه خواهد شد:
  • امکانات و سرویس‌های وسیع و متنوع نرم‌افزاری
  • پشتیبانی مداوم و سریع نرم‌افزاری
  • موفقیت درخشان نسل‌های پیشین
  • برخورداری از سیل عظیمی از کاربران وفادار
  • توانایی مالی وسیع برای تبلیغات در سطوح عظیم در کناربهره‌مندی از گروه تبلیغاتی خوش‌فکر

گزارش از : حسين عاليان

برچسب ها: بررسی ، دریچه ، خبر ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ تير ۱۳۹۵
راهنمایی جهت خرید باطری اصلی موبایل
گوشی من سامسونگ گلکسی s4 هست چند مدته باطری گوشیم باد کرده و شارژ خالی میکنه خیلی تو اینترنت سرچ کردم خیلی فروشگاه ها دیدم تا اینکه با سایت شما اشنا شدم میخواستم جهت خرید باطری من رو راهنمایی کنید
بنده با مدیر یکی از فروشگاه ها صحبت کردم گفت ما باطری رو به شرط اصل بنودن و nfc دار بودن بهتون میدیم اگه از کیفیت باطری ناراضی بودید هزینه پرداختی شما رو برمیگردونیم و شش ماه هم ضمانت داره حتی اگه مثل روز اول نشد باز پولتونو پس میدیدم راستش از تو بازار دو تا خریدم اصلا به درد نخووده و زود خالی میکنه لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید من یه یک ماه S4 خریدم کلا راضیم ولی بعضی وقتا خط های عمودی سیاه روی ال سی دی ظاهر میشه بخصوص وقتی که دیتا رو روشن میکنم با وای فای هم بعضی وقتا اینجوری میشه چیکار کنم لطفا کمک کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Benyamin
۱۲:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
Vali man Kharidam Batrish kameh
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۳۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
بالاخره تکلیف ما رو مشخص کنید ببینیم کدومشون بهتره تا همونو بخریم
Iran (Islamic Republic of)
حشمت
۱۴:۴۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
s4تو ایران 1650تومنه ولی تو دبی حدود یک میلیونه.هرکی از اینجا بخره کلاه سرش رفته.
Netherlands
ali
۲۲:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
من همین امروز یه سفید خریدم خیلی راضیم
United States of America
فواد
۱۶:۵۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
گالکسی S 4 از همه خوب تره .
Cambodia
مهدی Z
۱۵:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
خوبه
United States of America
فواد
۱۶:۵۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
s4 بهتره من خودم گوشی فروشی دارم اصلا قابل مقایسه نیست.سامسونگه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
soltan
۱۶:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام میخواستم بدونم Xperia z بهتره یا Samsung s4 لطفا جواب بدین؟
Netherlands
مهدی
۱۴:۳۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
هر کس یه نظری داره...ولی به نظر من xperia z یه چیز دیگست...
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۲۱:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۲
ایفون5به درد کاسب نمیخوره از استادان محترم عذر میخوام فقط به درد استادان میخوره که باهاش کلاس بذارن برای ما s4خوبه که هم بتونیم باهاش مکتب بذاریم هم کسب تازه میتونیم عکسم بگیریم فیلمم بگیریم باامکاناتش تنظیم ضربان قلب راهم بشنوویم بادستبندش پوزم بدیم معلوم نیست شاید سامسونگ امکاناتشو زیاد کنه که گوشی برامون بشه یک دکتر خونوادگی حالا شما بگو کدوما خوبه
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۳:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد محسنی
۱۳:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام ممنون از اطلاعات خوبتون چهار میلیون قیمت یه پیکان مدل بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۱۱:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
آره واقعا هيچى مثل سونى نميتونه هنگ کنه! آيفون 5 هم تو ايران بدترينه نه بهترين. فقط به درد کلاس گذاشتن ميخوره تو ايران, کارايى 0. لطفا اول کار کنين با گوشيا بعد نظر بدين. از رو سخت افزار نميشه گفت چى بهتره. بايد تست بشه.
Netherlands
مهدی
۱۴:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
دوست عزیز..هر برندی حتما از هر تعداد دستگاهی که میسازه،ایراد سخت افزاری تو یکیشون هست..اون گوشی سونی که ایراد داشته از رو بد شانسیتون به شما افتاده..من خودم چهار ماهی میشه که اکسپریا z دارم ولی تا حالا فقط یک بار هنگ کرده..به جرات میتونم بگم بهترین گوشی که تا حالا داشتم،همین بوده..حتی با اس 4 هم عوضش نمیکنم...
Iran (Islamic Republic of)
وهاب
۰۰:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
فکرمی کنم رقیبی سرسخت برای nokia6630پیدا شده!
Iran (Islamic Republic of)
eilya
۲۱:۰۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
من چن ماهی هسک که این گوشی رو دارم

به آیفون6/25نمی رسه وای چه کیفیتی.آه

ببخشید باز برادرزاده شیطونم ماشین زمانو

دستکاری کرد رفتم جلو.بذا برگردم عقب

ووژژژژژژژژژژ اوهوم حالاشد اینم از گوشی من1100
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
به نظر من که شرکتی میخواد ایرانو تحریم کنه همون یهتر که محصولاش رو ما تحریم کنیم تا عبرت بشه با ما نگیره والا
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ولي به پاي g l x خودمون نميرسه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام.من خودم nokia1208 دارم و کاملا ازش راضیم.s4 هم که شاید به 1208 برسه ولی شک دارم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
shams
۰۰:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالی بود .
دوستانی که سوال می کنند "قیمتش چنده ؟" و یا "کی میاد توایران " یعنی واقعاً مطلب را نمی خوانند و سوال می کنند یا می خوانند و باز سوال می کنند ؟؟؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
1200
۱۳:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
eshgh ast 1200
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد مرادی
۲۰:۰۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
کی میاد تو ایران؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
بدون شك بهترين در حال حاضر ايفون ٥
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۰۰:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
ابعاد s4 خوب نبود 136.6در69.8
عرضش نسبت به طولش کمه وگوشی بنظر باریک میاد
تو عکسا مشخصه
به نظر من تنها مشکلشه
خیلی دوست دارم ببینم note3چوطوریه
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۰۰:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
علیرضا اگه یکم دقت کنی معلوم میشه عکسه غیر طبیعیه
سایزش مثل s3فقط از حاشیه کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
من S3شودارم عالیه ، S4بااین خصوصیات حرف نداره کی واردبازار ایران میشه؟
Netherlands
parsa
۱۱:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
بره زمین و اسمون هنوز به اپل5 نمیرسه و بهترین گوشی دنیا در ضمن مال شرکت موتورولاست چرا درمورد گوشی های این شرکت حرف نمیزنید
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۱:۰۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
آهههههههههههه!!!!!!!!!!
چه امکاناتی یواش یواش دارمیم از رویاهامون میزنیم جلو!!
Iran (Islamic Republic of)
Behrouz
۲۰:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
نوت 2 عشق است . سیاستش عشقه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
به اندازه ی k800 سرعت داره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
خودمونیم هیچی نوکیا1100نمیشه همه امکانات داره مثل ضدضربه ضدآب وصدای خوبی داره که به گوش آدم آسیب نمیرسونه ولی در کل این گوشی برای قصه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
aboalfazl
۱۶:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
لطفا یه کانونی چیزی برای اونایی که به ساخت نرم افزار و بازی اندروید علاقه دارن نام ببرید... البطه رایگان باشه ها .........................
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۱۱:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه از اطلاعاتی که دادین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۵۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
کی وارد ایران میشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۲۱:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
چه موقع دقیقا وارد ایرن می شود
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۲۲:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
من هم با نظر آقا شهاب موافقم.رشته من الکترونیک است و طی سالیان دراز تحقیق و کار علمی به این شعار سونی رسیده ام که:(((سونی-تحقق رویاها)))
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۱:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۲
با احترام به تبليغاتتون ولي مردونه آيفون يه چيزديگس من كه راضي ام
يك برند كامل آمريكايي و خر كار
United States of America
باقر خان
۱۱:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۵:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
قیمتش چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
من از یه گوشی فروشی پرسیدم 2/300/000
مینیش هم 1/300/000
Hong Kong
شهاب
۲۰:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
سلام عالیه ولی بازم SONY یه چیز دیگست
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۲۳:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
کلاس و کیفیت محصولات سونی با هیچ برندی جز اپل قابل مقایسه نیست.سونی- تحقق رویاها.
Germany
مهدی
۱۷:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
هیچگاه نباید سامسونگ را در کنار سونی قرار داد سخن من را قبول ندارید اشکال ندارد به امار و ارقام فروش سامسونگ و سونی نگاه کنید بعد بعد هم چگونه می توان قابلیت های galaxy s4را با xperiazمقایسه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
کارایی اپل که تو ایران که بدرد نمی خوره و SONY بهترین برند موبایله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
اینکه شبیه GLX خودمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
موافقم glxبهتره راحت تر توجیب جا میشه!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۱۶:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
شعار ملي ما glx glx!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا آشنا
۲۲:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
سلام. عالی بود. قیمتش هنوز معلوم نشده؟ اگه شده لطفا بذارین ممنون
Netherlands
ali
۱۹:۵۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
700yuro gheymatesh yani hodode 3 melun
Iran (Islamic Republic of)
سید علی یوسفی
۲۲:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
نخیر قیمتش 500 یورو یعنی1642000تومانه توی سایت سامسونگ وچند تا سایت دیگه نوشته بود
آخرین اخبار