وزیر دفاع و سردار حاجی‌زاده از مناطق نیروی دریایی سپاه بازدید کردند

فرمانده نیروی هوایی سپاه و وزیر دفاع با حضور در مناطق دریایی سپاه در جنوب از تجهیزات هوادریا، یگان‌های رزمی و سیستم‌های دفاعی هوایی و دریایی بازدید کردند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده نیروی هوایی سپاه طی یک بازدید چند ساعته از تجهیزات هوادریا، یگان‌های رزمی و سیستم‌های دفاعی هوایی و دریایی پایگاه مستقل دریایی سپاه در جاسک بازدید کرد.

فرمانده هوافضای سپاه، با حضور در جمع کارکنان پایگاه امامت ندسا از زحمات بی‌نظیر آنان در دستیابی به تکنولوژی روز دفاعی تقدیر کرد و برای آنان موفقیت و توفیق روز افزون از خداوند رحمان مسألت کرد.

در جریان این دیدار، دریادار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه نیز حضور داشت.

سردار "احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیئت همراه نیز از یادمان شهدای گمنام منطقه سوم ندسا بازدید و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از یادمان شهدا در سخنانی شهدا را تربیت یافتگان مکتب وحی و الهی دانست و افزود: شهادت، رسیدن به قله بندگی و سرسپردگی به خدا است. شهدا بهترین سرمایه خود که جانشان بود را در مسیری هدیه کردند که اولیای الهی ترسیم کردند و آن مسیر رضایت و خشنودی خدا است.

در جریان این دیدار سردار بختیاروند فرمانده و حجت‌الاسلام رخشا مسئول نمایندگی منطقه سوم حضور داشتند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار