رودهن/

کسب مقام نخست مسابقات پل کاغذی دانشجویان عمران دانشگاه دماوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از کسب مقام نخست قهرمانی دانشجویان رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی دماوند به عنوان سومین افتخار مهندسان جوان این واحد در مسابقات پل کاغذی در دانشگاه بوعلی استان همدان خبر داد.

ˈمحمود صفریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: دانشجویان رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی این واحد در مسابقات پل کاغذی که در پنجم اردیبهشت در محل دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد، موفق به کسب مقام نخست کشوری شدند.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی تاکنون در رشته های مختلف تحصیلی مقام های ارزشمندی را همچون رباتیک، ورزشی و علمی به صورت استانی، کشوری و حتی جهانی کسب کرده که این مهم برای واحد نوپای دماوند نسبت به دیگر واحد های دانشگاهی کشور افتخاری ارزشمند است.

مدیر گروه رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و سرپرست این تیم نیز گفت: در این دوره از مسابقات 58 تیم از دانشگاه های معتبر دولتی و آزاد شرکت کرده بودند که پس از عبور از بخش های داوری و آیین نامه تنها 29 تیم موفق به حضور در مرحله نهایی یا به اصطلاح زیربارگذاری شدند و در این میان تیم واحد دماوند به کسب مقام نخست نایل آمد.

ˈمحمدعلی ستودهˈ افزود: این مسابقه در شاخه های سازه پل، معماری و باربربودن سازه برگزار شد که تیم واحد دماوند در تمام این شاخه ها حایز رتبه برتر و کسب مقام نخست شد.

این مقام مسوول ادامه داد: پل ساخته شده توسط دانشجویان واحد دماوند و همچنین پل های ساخته شده توسط دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان قابلیت تحمل 95 کیلو گرم وزن را داشتند اما با توجه به برتری پل واحد دماوند در زمینه معماری، موفق به کسب این مقام ارزشمند کشوری شدیم.

ستوده اعضای این تیم را ˈامیرحسین انصاری نسبˈ و ˈعلیرضا ترابی اردکانیˈ و خانم قربان وند معرفی کرد./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.