تيراندازي مزدوران رژيم صهيونيستي به آوارگان فلسطيني

باندهاي مسلح تروريست به سوي آوارگان فلسطيني که با برگزاري تظاهرات در دمشق به مناسبت روز نکبت و تأسيس رژيم صهيونيستي ،خواستار بازگشت به اردوگاه آوارگان فلسطيني يرموک در دمشق بودند تيراندازي کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ يکي از آوارگان فلسطيني گفت: ما به حق بازگشت کاملا پايبند هستيم باندهاي مسلح در داخل اردوگاه يرموک نمي خواهند که آوارگان فلسطيني به اين اردوگاه بازگردند. آنها حتي نمي خواهند که فلسطينيان به سرزمين خود بازگردند .

گزارشگر شبکه سوريه در گزارشي گفت مزدوران رژيم صهيونيستي مستقر در اردوگاه يرموک ، آوارگان فلسطيني را هدف گلوله قرار دادند و آنها اکنون بار ديگر در مقابل يک آوارگي جديد قرار گرفته‌اند .افراد مسلح مزدور صهيونيستي به سوي برادران فلسطيني خود که براي بازگشت به خانه هايشان در اردوگاه يرموک در دمشق مصمم هستند تيراندازي کردند .

تيراندازي به فلسطينيان فقط با تفنگهاي صهيونيستها صورت نمي گيرد بلکه باندهاي مسلحي که برخي از فلسطينيان نيز اين باندها را همراهي مي کنند به سوي آوارگان تيراندازي کردند.اينها با فتواهاي خارجي برخي کشورهاي عربي به حافظان رژيم صهيونيستي تبديل شده‌اند .

يک فلسطيني گفت :سوريه خط مقدم جبهه مقاومت در کشورهاي عربي است اگر سوريه ضعيف شود مقاومت در خاورميانه ضعيف مي شود . افراد مسلح به سوي آوارگان فلسطيني در اردوگاه يرموک تيراندازي کردند آنها اگر ذره اي کرامت و غيرت داشتند به سوي فلسطينيان تيراندازي نمي کردند.

برچسب ها: آواره ، نظامی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار