کودکان خردسال، ارتش مدرن کره شمالی+عکس و فیلم

به دنبال تهدیدهای گسترده ایالات متحده برای حمله نظامی به کره شمالی، ارتش این کشور به تقویت نظامی و افزایش نیروهای فعال خود مبادرت ورزیده است. به منظور تقویت ارتش، سران کره شمالی به حربه‌ای جدید روی آورده که در آن کودکان و نوجوانان را به استخدام ارتش درآورده و با آموزش‌های لازم به آن‌ها، نیروی نظامی جدید و مدرنی را برای حفظ این کشور تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ نظام کره شمالی با آموزش به کودکان خردسال و شستشوی مغزی آن‌ها به دنبال تشکیل ارتشی جدید از کودکانی است که تمامی هدف خود را پاسداری از این کشور و در راس همه، حفظ سلامتی رهبر این شبه جزیره، یعنی "کیم جونگ اون"، می‌دانند.


در طی سال‌های اخیر به علت افزایش فشارهای شورای امنیت سازمان ملل وهمچنین ایالات متحده، کره شمالی تحت تحریم‌های شدیدی قرار گرفته است. از زمان تاسیس این کشور توسط "کیم ایل سونگ"، مقامات آن در تلاش بوده‌اند با ایجاد خفقانی شدید در داخل کشور، مردم را سرکوب کرده و حکومتی رعب‌آوري را به وجود آورند. برای رسیدن به این مقصود، رهبران کره شمالی با تشکیل ارتشی منظم و هدفمند، بر این کشور حکومت کرده و آن را از دیگر جهان متمایز کرده‌اند.

نحوه تشکیل ارتش کره شمالی در نوع خود منحصر به فرد است. ارتش این کشور در ابتدا تنها از مردها تشکیل می‌شده ولی به تدریج و با افزایش فشارها بر این کشور، مقامات نظامی برای جبران نیروهای خود به روشی نوین دست زدند. عضویت زنان، و همچنین کودکان خردسال و نوجوان در ارتش حربه جدیدی بود که در این کشور به کارگرفته شد.

کودکان خردسال و نوجوانان از ابتدای زندگی به استخدام ارتش درآمده و آموزش‌های لازم را در طی سال‌های مختلف پشت سر می‌گذارند.

ساختار کلی ارتش کره شمالی

در ارتش کره شمالی، همیشه رهبر این کشور به عنوان فرمانده کل ارتش در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر "کیم جونگ اون" به عنوان فرمانده کل ارتش کره شمالی شناخته می‌شود.

ارتش این کشور از 5 بخش تشکیل شده که عبارتند از: نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، نیروهای استراتژیک راکت‌ها، و نیروی عملیات ویژه. کارشناسان نظامی بودجه سالیانه این ارتش را 6 میلیارد دلار تخمین زده‌اند. این مقدار 15.8 درصد از بودجه کل این کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

در حال حاضر 9495000 نفر در ارتش کره شمالی مشغول به فعالیت هستند. این تعداد برابر است با 40 درصد از کل جمعیت این کشور. عمده افراد در محدوده سنی 20 تا 45 سال قرار دارند.

به کارگیری کودکان در ارتش، حربه‌ای جدید برای تقویت قوای نظامی

در ساختار جدید ارتش کره شمالی سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کودکان و نوجوانان شده است. سران این ارتش به دنبال این هستند تا با استخدام کودکان و آموزش نظامی به آن‌ها بتوانند در مقابل تهدیدهای نظامی ایالات متحده و کشورهای متحد این دولت مقابله کنند.

ورود به این ارتش به مثابه یک عمر خدمت برای کیم جونگ اون خواهد بود. استخدام کودکان به صورت اختیاری نبوده و ارتش به راحتی به خانواده‌ها دستور می‌دهد تا کودکان خود را در اختیار ارتش قرار دهند. آموزش این کودکان خردسال از همان ابتدای ورود با استفاده از روش‌های خاص آغاز شده و به تدریج و با آموزش‌های لازم، سربازانی پرورش می‌یابند که تماما در خدمت رهبر این کشور خواهند بود.

تشکیل ارتشی وفادار به "کیم جونگ اون"

فرآیند تشکیل ارتشی قدرتمند و وفادار به رهبر کره شمالی چندسالی است که به دغدغه اصلی این کشور تبدیل شده است. در این پروسه خاص کودکان از سنین خردسالی از خانواده‌هایشان جدا شده و در مراکزی خاص آموزش داده می‌شوند.

در این مراکز، افراد متخصص با برنامه‌های حساب شده و طولانی مدت، به درون ذهن کودکان رخنه کرده و آن‌ها را برای خدمت به کیم جونگ اون آماده می‌سازند.

وفاداری به "خاندان کیم" و نظام کمونیستی در راس تمامی برنامه‌ها قرار دارد. کودکان به نحوی شستشوی مغزی می‌شوند که "کیم جونگ اون" را به عنوان پدر واقعی و معنوی خود در نظر گرفته و تمامی تلاش خود را برای حفظ کشور خود انجام دهند.

مرکز آموزش کودکان در نزدیکی محل تولد اولین رهبر نظام کره شمالی، "کیم ایل سونگ"، تاسیس شده است.

در این مرکز به کودکان تمامی مهارت‌های نظامی آموزش داده می‌شوند. دختران و پسرانی که ضریب هوشی بالایی داشته باشند به عنوان جاسوس و در مراکزی مجزا آموزش‌های لازم را پشت سر می‌گذارند.

علاوه بر آموزش مهارت‌های نظامی، دروسی همچون زیست‌ شناسی، تاریخ و زبان‌های مختلف هم به کودکان آموخته می‌شود. با این وجود، این کودکان سرباز به اینترنت دسترسی ندارند.


نابغه دزدی، روشی برای تامین منابع علمی

ارتش کره شمالی به علت محدودیت در تبادل اطلاعات و فقدان دانشمندان متخصص، همواره با کمبود نیروی علمی روبرو بوده است. آموزش کودکان سرباز برای پیوستن به ارتش و سرویس‌های جاسوسی نیاز به تعلیمات در حوزه‌های مختلف دارد، در نتیجه سران این کشور نابغه دزدی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.


افسر ارشد ژاپنی که تصاویر افراد ربوده شده توسط ارتش کره شمالی را نشان می‌دهد.

در این پروسه مخوف، سرویس‌های جاسوسی کره شمالی با رصد کردن افراد نابغه و مستعد در کشورهای مجاور همانند ژاپن و چین، طی برنامه‌ای حساب شده، آن‌ها را ربوده و به صورت مخفیانه وارد خاک این کشور می‌کنند. هدف اصلی از این فرآیند آموزش علوم روز و به ویژه زبان‌های بیگانه به کودکان کره‌ای است تا اینکه برای فعالیت‌های جاسوسی کاملا آماده شوند.

برای انسان‌های ربوده شده به ندرت راه فراری پیدا می‌شود؛ به گونه‌اي که بعضی از آن‌ها حتی خودکشی می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین افرادی که دزدیده شده دختری 13 ساله به نام "مگومی یوکوتا" از کشور ژاپن است که در راه مدرسه مفقود شده و برای آموزش کودکان جاسوس به کره شمالی انتقال داده شده است.

"کیکو آریموتو" در سن 23 سالگی ازلندن ربوده شد. وی معلم زبان انگلیسی بود و در رشته اقتصاد مشغول تحصیل بود. وی پس از حدود 40 سال از کره شمالی فرار کرد.

شستشوی مغزی، فرآیندی برای حفظ بقا

نتیجه کارکردن بر روی کودکان خردسال و شستشوی مغزی آن‌ها، تشکیل ارتشی منظم و وفادار به "کیم جونگ اون" خواهد بود. آموزش دهندگان با قرار دادن تصاویر گوناگون رهبر کره و پخش سخنرانی‌های کیم جونگ اون، به گونه‌ای بر روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارند که آن‌ها کیم جونگ اون را به عنوان پدر خود در نظر می‌گیرند.

این کودکان با پدرخواندن کیم جونگ اون، وی را مظهر قدرت مطلق در جهان دانسته و کشور خود را به عنوان بهشت روی زمین می‌دانند. پسران و دختران خردسال با شیطان خواندن آمریکا و نفرین بر این دولت امپریالیستی، اظهار می‌کنند که تنها راه کمک به کشور و کیم جونگ اون، درس خواندن و یادگیری فنون نظامی لازم برای دفاع از کشور است.


در پاره‌ای از موارد کیم جونگ اون با حضور در بین این کودکان، به فرآیند جلوه دادن خود به عنوان خدای کره شمالی دامن زده و با سخنانی شورانگیز، این کودکان را سنگ بنای تشکیل کره‌ای نوین می‌داند.

این کودکان با گذراندن دوره‌های مختلف، مدارک متعددی را دریافت کرده و بر حسب استعدادی که از خود نشان می‌دهند در یکی از رشته‌های نظامی استخدام می‌شوند. مسئله جالب توجه این است که این افراد در صورت تمایل به ازدواج، مجبورند از بین نیروهایی که فرماندهانشان تعیین می‌کنند، یکی را برای ازدواج انتخاب کنند.

قدرت شستشوی مغزی نیروهای ارتش کره شمالی به حدی است که حتی با وجود روبروشدن با واقعیت باز هم "کیم جونگ اون" را رهبری قدرتمند و صادق برای مردم کره شمالی می‌دانند.

"پارک هی سونگ" در سن 78 سالگی و درحالی که در کره جنوبی در اسارت به سر می‌برد، همچنان به کشورش و به ویژه رهبرش وفادار است. وی آرزو دارد یک روز مجددا به کشور خود بازگشته و به ارتش کشورش خدمت کند. سونگ کشورش را به هیچ عنوان تهدیدی برای جهان ندانسته و رهبرش را تنها امید برای نابودی آمریکا می‌داند.


جاسوس بازی زنانه

یکی از اهداف اصلی کره شمالی برای آموزش کودکان و نوجوانان تربیت جاسوسانی حرفه‌ای برای به دست آوردن اطلاعات لازم از کشورهای دشمن است. در طی این پروسه طولانی و هزینه بردار، افرادی حرفه‌ای و متخصص به آموزش کودکان، به ویژه دختران، می‌پردازند. تمرکز اصلی ارتش کره شمالی در امر جاسوسی بر روی دختران است و آموزش‌های خاصی به آنها می‌دهند.

بر اساس اطلاعاتی که از این مراکز آموزشی به بیرون نفوذ کرده، به این دختران نحوه برقراری رابطه جنسی و چگونگی کسب اطلاعات از افسران نظامی آموزش داده می‌شود. مسئله بسیار وحشتناک نحوه آموزش جنسی به دختران است. معصومیت دختران به شکلی کاملا ناجوانمردانه توسط افسران آموزش‌دهنده از بین میرود. در صورت امتناع از دستور، دختران به شدیدترین وضع شکنجه می‌شوند.

جاسوسان معروف ارتش کره شمالی

"کیم هیون هی" در سال 1988 در حالی که تنها 25 سال داشت در بمب‌گذاری هواپیمای کره جنوبی که عازم ایالات متحده بوده شرکت کرد. در این حادثه دلخراش، 115 مسافر کشته شدند.

وی مدتی بعد در بحرین شناسایی و به کره جنوبی فرستاده شد. دادگاه کره جنوبی "هیون هی" را به اعدام محکوم کرد ولی رئیس‌جمهوراین کشور وی را عفو کرد.

"کیم هیون هی" در خردسالی از خانواده‌اش دزدیده شده و پس از سال‌ها پشت سر گذاشتن آموزش‌های لازم و شستشوی مغزی، برای انجام عملیات‌های جاسوسی آماده شد.

"وون جئونگ هوا" جاسوسی است که به ارتش کره جنوبی نفوذ کرده و در طی 5 سال ایجاد رابطه با افسران این ارتش توانست اطلاعات طبقه‌بندی شده و ارزشمندی را برای رهبران خود بدست آورد.



منبع:iranreports

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
وحید
۱۰:۰۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
واقعن که کره شمالی از اسراییل هم بد تره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زنده باد کره شمالی
مرگ بر آمریکا وهم پیمانانش روزی بیاد آمریکای (ظالم) نباشه
ان شاالله
آخرین اخبار